Kuka puolustaisi keski-ikäistä naista?

Mikähän se keski-iän määritelmä nyt olikaan, noo joku 40-60 vuotta.

Mutta jossei ole jostain kaikkiruokaisesta seksihurjastelijasta kyse, niin varsinkin miehet tuntuvat yleisessä keskustelussa pitävän keski-ikäisiä naisia niinä, jotka joko

-sais kipata ongelmajätelaitokseen
-jättää karhuja vilisevälle riistamaalle
-karkottaa johonkin Gobin autiomaahan

Jos musta puhutaan, niin en mä miesten huomiota ja kehuja tarvitse, omani kehuu liikaakin.

Mutta miksi samanikäisiä miehiä ei haukuta? Kulahtaahan nekin, vatsaa tulee jne.
 
Mikähän se keski-iän määritelmä nyt olikaan, noo joku 40-60 vuotta.

Mutta jossei ole jostain kaikkiruokaisesta seksihurjastelijasta kyse, niin varsinkin miehet tuntuvat yleisessä keskustelussa pitävän keski-ikäisiä naisia niinä, jotka joko

-sais kipata ongelmajätelaitokseen
-jättää karhuja vilisevälle riistamaalle
-karkottaa johonkin Gobin autiomaahan

Jos musta puhutaan, niin en mä miesten huomiota ja kehuja tarvitse, omani kehuu liikaakin.

Mutta miksi samanikäisiä miehiä ei haukuta? Kulahtaahan nekin, vatsaa tulee jne.
Naiset saavat ryppyjä ja "riippuvuuksia" ja "roikkuvuuksia", mehet kasvattavat Charmia.
 
Muutenkin tuntuu, että työelämässä ja muuallakin nuoria (ei nyt ihan alle 20-vuotiaita) pidetään joinain Einsteinistä seuraavina, elinvoiman ja toivon lähteinä, jotka suunnilleen pelastaa koko firman pelkällä nuoruuden hehkullaan...o_O Ja tää koskee naisia ja miehiä.

Ei keski-ikäinen automaattisesti ole viisas, mutta on ne usein viisaampia kuin nuoret aikuiset.
 
vierailija
Muutenkin tuntuu, että työelämässä ja muuallakin nuoria (ei nyt ihan alle 20-vuotiaita) pidetään joinain Einsteinistä seuraavina, elinvoiman ja toivon lähteinä, jotka suunnilleen pelastaa koko firman pelkällä nuoruuden hehkullaan...o_O Ja tää koskee naisia ja miehiä.

Ei keski-ikäinen automaattisesti ole viisas, mutta on ne usein viisaampia kuin nuoret aikuiset.
Kyllä se enemmän koskee naisia kuin miehiä. Naisille nuoruus on etu ja miehille haitta.
 
Jotenki runoissa, kaunokirjallisuudessa ja ties missä on keski-ikäiset naiset ihan väliinputoajia.

Sit jotkut vanhat 80-v. Selmat saa synttäreillään kunnioitusta ja kyselyjä (no ei Attendolla tai Esperillä). Niitä ryppyisiä käsiä ja harmaita hiuksia pidetään kauniina (vaikkei sitä nyt ääneen sanota) jne.

Kukaan ei ihastele 50-vuotiaan Marjaanan ryppyjä sen juhlissa.
 
Viimeksi muokattu:
No niinpä!
Mut siis joo, mediassa kyllä kehutaan toimeliaita keski-ikäisiä julkkisnaisia.

Mutta totuus on että kukaan mies ei heitä halua, vaan inhosta väristen kapuavat sen pilaantuneen lihaerän viereen iltaisin nukkumaan. :rolleyes:
No eikä. Mulla on vain mun oma mielipide, mutta en varmasti haluais ketään keskenkasvuista. Kaikki mun naisystävät ovat keskiIkäisiä tai yli. Heidän kanssaan voi keskustella jutuista. He ymmärtävät, että asiat voi nähdä erikulmista. Nuoret ovat nin itsetietoisia, luulevat tietävänsä kaiken kaikesta sen jälkeen, kun ovat oppineet yhden asian, ja tämä yksi asia on tärkein asia mitä olla voi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Sit miehillä näkyy jo uhriutumista. Siitä olen jo paljon kirjoittanutkin joten lienee turha kirjoittaa.
Mutta äänenpainot on keski-ikäisillä miehillä nämä:
-"Mä ansaitsen nuorta, tiukkaa lihaa. Se on ihmisoikeuksista suurin."
-"Elämä samanikäisen matamin kanssa ei ole ihmisarvoista elämää. Mitä kaveritkin sanovat?"

Tai hätäisin versio:
-"Pelastakaa mut. Mut on siepattu yli 20-vuotiseen avioliittoon!"
 
Sit miehillä näkyy jo uhriutumista. Siitä olen jo paljon kirjoittanutkin joten lienee turha kirjoittaa.
Mutta äänenpainot on keski-ikäisillä miehillä nämä:
-"Mä ansaitsen nuorta, tiukkaa lihaa. Se on ihmisoikeuksista suurin."
-"Elämä samanikäisen matamin kanssa ei ole ihmisarvoista elämää. Mitä kaveritkin sanov

Tai hätäisin versio:
-"Pelastakaa mut. Mut on siepattu yli 20-vuotiseen avioliittoon!"
Taasen olen erimieltä joissakin asioissa. Oletatko, että se "tiukka liha" on kovinkaan tärkeä. Eiköhän se ole tärkeämpää jonka kanssa olet yhteydessä.
Tunnustan tässä nyt erään asian kaikkien kuullen: vaikka olen uskovainen mies niin mulla on ollut useampi kuin yksi naiskokemus.
Näin ollen voin sanoa, että monet muut asiat ovat tärkeämpiä seksissa kun partnerin ikä.
 
No eikä. Mulla on vain mun oma mielipide, mutta en varmasti haluais ketään keskenkasvuista. Kaikki mun naisystävät ovat keskiIkäisiä tai yli. Heidän kanssaan voi keskustella jutuista. He ymmärtävät, että asiat voi nähdä erikulmista. Nuoret ovat nin itsetietoisia, luulevat tietävänsä kaiken kaikesta sen jälkeen, kun ovat oppineet yhden asian, ja tämä yksi asia on tärkein asia mitä olla voi.
Niin. Eli jos tuon tekstisi analysoisi pessimistisestä näkökulmasta, niin keski-ikäisellä naisella ainoastaan korvien väli pelastaa, kun muuten on kuin nahistunu omena/päärynä.
 
Taasen olen erimieltä joissakin asioissa. Oletatko, että se "tiukka liha" on kovinkaan tärkeä. Eiköhän se ole tärkeämpää jonka kanssa olet yhteydessä.
Tunnustan tässä nyt erään asian kaikkien kuullen: vaikka olen uskovainen mies niin mulla on ollut useampi kuin yksi naiskokemus.
Näin ollen voin sanoa, että monet muut asiat ovat tärkeämpiä seksissa kun partnerin ikä.
No hyvä jos noin on. Mutta aika moni (enkä tarkoita pelköstään julkkiksia) eroaa sen nuoremman lihan toivossa...
 

Yhteistyössä