mitä söit?No kun söin ja röyhtäytti.
Luulis että voi, miks ei vois..kokeile.voiko ranskalaiset paistaa piirakkavuoassa tai uunivuoassa? mulla ei ole leivinpaperia, se unohtui ostaa
2 voileipää ja piimää.mitä söit?
2 voileipää ja piimää.
täytyy yrittää sotkuhan siitä vaan kuitenkin tulee mutta....Luulis että voi, miks ei vois..kokeile.
Onnistuu.voiko ranskalaiset paistaa piirakkavuoassa tai uunivuoassa? mulla ei ole leivinpaperia, se unohtui ostaa
Oletko kokeillut?Onnistuu.
Oletko kokeillut?
Miksi tulis, sotkua siis?täytyy yrittää sotkuhan siitä vaan kuitenkin tulee mutta....
Mitä sun leivillä oli?2 voileipää ja piimää.
Mitä sun leivillä oli?
*kuulustelee*
Ja mitä teit sitä ennen?
Kuka maksoi?
Juustoa ja tomaattia. Löhöillyt vaan.Mitä sun leivillä oli?
*kuulustelee*
Ja mitä teit sitä ennen?
Kannattaisiko sinunkin ruveta vähön enemmän liikkumaan ja urheilemaan eikä vain syödä koko ajan jotka se mies varmaan maksanut.Juustoa ja tomaattia. Löhöillyt vaan.
Asiahan ei mulle kuulu, mutta saan varmaan ihmetellä että mitä se sulle kuuluu?Kannattaisiko sinunkin ruveta vähön enemmän liikkumaan ja urheilemaan eikä vain syödä koko ajan jotka se mies varmaan maksanut.
Juustoa ja tomaattia, meetwurstia, pekonia, lampaanlihaa, kalaa, siirappia, lettuja ja kirsikka. Löhöillyt vaan.
Mitä se haittaa jos toinen maksaa, vai siitäkö sulla nyt palaa käpy kun sulle ei kukaan anna mitään ilmaiseks?Kannattaisiko sinunkin ruveta vähön enemmän liikkumaan ja urheilemaan eikä vain syödä koko ajan jotka se mies varmaan maksanut.
En kai muuten sanois noin.
mun kokelu kokkailu on vähän sellaista joskus... yritän tehdä jotain mutta saankin aikaiseksi vaan ison sotkun.Miksi tulis, sotkua siis?