Umpihetero, osallistuisitko Pride-marssiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Umpihetero82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja kukahan nyt sortuu yleistykseen...

Ja tottakai ihmisiä kiinnostaa, jos jotkut käyttäytyvät oudosti/tyhmästi/tmv.. Ihan sama, jos vihreät järjestäisivät mielenosoituskulkueen, ja vetäisivät sen läpi Hummereilla ajaen ja ikkunoista ydinvoima-plakaatteja liehuttaen.

Niin, sinä käyttäydyt tyhmästi, kun nariset jatkuvasti asiasta, joka ei vaikuttane sun elämääsi millään lailla.

Niin, sinä käyttäydyt tyhmästi, kun nariset jatkuvasti asiasta, joka ei vaikuttane sun elämääsi millään lailla.
Taas sorrut tuohon yleistämiseen. Anna kun arvaan; parisuhteesi ovat varsin haastavia, eivätkä kestä pitkään. Ärsyttävintä nimittäin ovat ihmiset, jotka käyttävät tuota ”aina sinä teet näin ja aina sinä jätät tekemättä näin” -retoriikkaa.
Olen valittanut nyt tästä aiheesta kohtuu vähän aikaa, mutta silti kiriset, että ”aina vain nariset”.
Ja jos joku kysyy aiheesta mielipidettä, niin yleensä siihen vastataan. Se on vähän niinkuin keskustelupalstojen tarkoitus (y)

Taas sorrut tuohon yleistämiseen. Anna kun arvaan; parisuhteesi ovat varsin haastavia, eivätkä kestä pitkään. Ärsyttävintä nimittäin ovat ihmiset, jotka käyttävät tuota ”aina sinä teet näin ja aina sinä jätät tekemättä näin” -retoriikkaa.
Olen valittanut nyt tästä aiheesta kohtuu vähän aikaa, mutta silti kiriset, että ”aina vain nariset”.
Ja jos joku kysyy aiheesta mielipidettä, niin yleensä siihen vastataan. Se on vähän niinkuin keskustelupalstojen tarkoitus (y)
Nyt jatkat tuota olettamista, mitä niin harrastat. Olen ollut 10 vuotta naimisissa yhden henkilön kanssa. Suhteet ennen sitä, pari kappaletta, kesti parisen vuotta. Ystävyyssuhteet puolestaan on lukioaikaisia ja olen edelleen yhteyksissä vanhojen työpaikkojen ihmisiin.
Aiheisiin on toki hyvä vastailla, mutta ei silti tarvitse haukkua muiden mielipiteitä. Se on aika teinimäistä käytöstä. Ja jos on eri mieltä, sen voi hoitaa muutenkin, kuin sanomalla toisia idiooteiksi.

Sori, unohdin sun siälukutaidon. En tarkoittanut, että he olisivat iältään tai tasoltaan samanvertaisia. Vaan siinä, kun puhutaan, kenen mielipidettä kuunnellaan.
Joo, parempi, että jatkossakin kuuntelet vain teinejä, niin saat jutella kaltaistesi kanssa. Kivahan se sillain on, kun kaikki ovat samalla tasolla ja samaa mieltä kaikesta.

Nyt jatkat tuota olettamista, mitä niin harrastat. Olen ollut 10 vuotta naimisissa yhden henkilön kanssa. Suhteet ennen sitä, pari kappaletta, kesti parisen vuotta. Ystävyyssuhteet puolestaan on lukioaikaisia ja olen edelleen yhteyksissä vanhojen työpaikkojen ihmisiin.
Aiheisiin on toki hyvä vastailla, mutta ei silti tarvitse haukkua muiden mielipiteitä. Se on aika teinimäistä käytöstä. Ja jos on eri mieltä, sen voi hoitaa muutenkin, kuin sanomalla toisia idiooteiksi.
Jos käyttäydyt keskustelussa toistuvasti huonosti, on ihan luonnollista, että asiasta huomautetaan.
Niele ylpeytesi ja ota opiksi, niin olet jatkossa paljon mukavampi keskustelukumppani (y)

Jos homoseksuaalit haluavat oikeasti, että heitä kohdellaan normaaleina täyspäisinä kansalaisina, niin voin kertoa, että tuo ei toimi.
Ei läheskään kaikki homoseksuaalit tuota hyväksy, mullakin on ystäviä jotka eivät mene pridemarsseille just ton sekopäisen touhun takia.
Silti haluavat elää normaalia elämää, näyttävät sen vaan elämällä avoimesti sellasina kuin ovat ilman mtn shöytä ja kaaosta siinä ympärillä.

Olen laittanut finlaysonin myymälät poikottiin
Kuin myös.