Onneks kaikki ei liho samalla tavalla kuin ilmeisesti sinä, niin voi syödä vaikka yöllä ja sitä mitä huvittaa.Riisissä on hiilareita eli lihottaa.Toivottavasti oli edes täysjyvää vaikka ei se paljon auta asiaa.
Onneks kaikki ei liho samalla tavalla kuin ilmeisesti sinä, niin voi syödä vaikka yöllä ja sitä mitä huvittaa.Riisissä on hiilareita eli lihottaa.Toivottavasti oli edes täysjyvää vaikka ei se paljon auta asiaa.
Nekin kilot on jo tainnut takaisin tulla. Riisillä ei laihdu.Arvasin tämän. Silloin kun laihduin 11kg niin söin valkoista riisiä 5-6 päivänä viikossa.
Miten niin taas? Milloin luulet mun syöneen edellisen kerran?Taas!
No tähän aikaan voi syödä vaikka leipää tai sellaista. Ei tehdä ruokaaHuomisen ruoka. Ja pojalla oli nälkä.
Akkelahan se tuli taas tänneArvasin tämän. Silloin kun laihduin 11kg niin söin valkoista riisiä 5-6 päivänä viikossa.
AkkelaKuka hullu kokkailee tähän aikaan. Ai viddu sentään
Mietipä aasialaisia jotka syövät usein riisiä. Söin vietnamilaista ruokaa.Nekin kilot on jo tainnut takaisin tulla. Riisillä ei laihdu.
Laihtuu jos syö pelkästään sitä, niinkuin selviytyjissä.Nekin kilot on jo tainnut takaisin tulla. Riisillä ei laihdu.
Lihaa, kalaa, kanaa ja kasviksia myös.Akkelahan se tuli taas tänne
Et sitten syönyt muuta kun sitä riisiä.
No ei sen pitäis sun peppua kirvellä millon ihmiset ruokaa laittaa. Ei paljo vaadi kiehauttaa riisiä ja heittää jotain kanaa hetkeks vaikka uuniin.No tähän aikaan voi syödä vaikka leipää tai sellaista. Ei tehdä ruokaa
30min sitten. Mussutat koko ajan.Miten niin taas? Milloin luulet mun syöneen edellisen kerran?
Kyllä kaivelee.No ei sen pitäis sun peppua kirvellä millon ihmiset ruokaa laittaa. Ei paljo vaadi kiehauttaa riisiä ja heittää jotain kanaa hetkeks vaikka uuniin.
Mene pois. Olet bannissa.Lihaa, kalaa, kanaa ja kasviksia myös.
Se oli se riisi ja kana silloin.30min sitten. Mussutat koko ajan.
Ei ollut.Se oli se riisi ja kana silloin.
No tähän aikaan voi syödä vaikka leipää tai sellaista. Ei tehdä ruokaa
Olisiko se PIKKUSEN eri asia kuin se että suomalainen vetää riisiä. Ne valmistaa ne ruuat eri tavalla kuin joku paksu suomitantta.Mietipä aasialaisia jotka syövät usein riisiä. Söin vietnamilaista ruokaa.
Onko sinun lukutaidossa vikaa? Söin vietnamilaista ruokaa.Olisiko se PIKKUSEN eri asia kuin se että suomalainen vetää riisiä. Ne valmistaa ne ruuat eri tavalla kuin joku paksu suomitantta.
Ja mä en enää jaksa vastata junteille. ÖitäNyt rupee väsyttään siihen malliin et mie taijan mennä nukkuun. Hyvää yötä!
Niin mitä sitten? Ei se silti ole aitoa vietnamilaista.Yhtä lailla se riisi lihottaa,luuletkö että aasiassa riisissä ei ole hiilareita?Onko sinun lukutaidossa vikaa? Söin vietnamilaista ruokaa.
On todella terveellistä,eihän riisissä ole edes mitään ravintoarvojakaan.Laihtuu jos syö pelkästään sitä, niinkuin selviytyjissä.
Suurin osa aineksista on aasialaisesta ruokakaupasta. Mua ei lihota.Niin mitä sitten? Ei se silti ole aitoa vietnamilaista.Yhtä lailla se riisi lihottaa,luuletkö että aasiassa riisissä ei ole hiilareita?