@Aallotar19: Lupaavalta kuulostaa tuo oireilu. Tuskin johtuu pelkästään lugeista.
Älä nyt vielä luovuta! Eikö raskaudet ole erilaisia niin, että joskus on kaikki oireet ja joskus ei mitään. Toivotaan plussaa!@Aallotar19 Mahtavaa! Olen onnellinen sun puolesta! Samoin @nyuu ja @Iid@ -hienosti etenette!
@kirsillevauva Olet saanut rivakasti painoa pois!
Mulle iski taas kamala epäusko tähän ja tulevaisuuteen. Ei ole oireita, ei siis minkäänlaisia. Viimeksi alkoi pari päivää siirron jälkeen rintojen arkuus/kipu ja ruokahalun muutos. Nyt ei sitten mitään. Pelkään pahoin, ettei kiinnittynyt... Nyt pp5.
Palaan myöhemmin kirjoittamaan Pietarista.
@Plusyks älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Raskaudet ja niihin liittyvät olotilat vaihtelevat. Edellisessä raskaudessa mulla ei ollut mitään oireita/tuntemuksia. Ja tässä on taas ihan hirveä olo.@Aallotar19 Mahtavaa! Olen onnellinen sun puolesta! Samoin @nyuu ja @Iid@ -hienosti etenette!
@kirsillevauva Olet saanut rivakasti painoa pois!
Mulle iski taas kamala epäusko tähän ja tulevaisuuteen. Ei ole oireita, ei siis minkäänlaisia. Viimeksi alkoi pari päivää siirron jälkeen rintojen arkuus/kipu ja ruokahalun muutos. Nyt ei sitten mitään. Pelkään pahoin, ettei kiinnittynyt... Nyt pp5.
Palaan myöhemmin kirjoittamaan Pietarista.
Mä maksoin mehiläiseen 51€ kallistahan joo on et sataeuroo menny jo viikossa pelkkään hcg-lukemaan mutta muutenkin näihin hoitoihin on jo sen verta monta äyriä uponnut et sama se on tähän konkurssiin maksaa vaikka vähän mielenrauhastaKattelin just hinnastoja, että maksaako se hcg yksityisillä tosiaan joku 60-70€! En tiedä kävisinkö otattamassa vai tyytyisinkö ihan perusplussaan. Noo, ei sitä nyt vielä kannata miettiä.