Wachup ja suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tähän kysymykseen minäkin haluaisin vastauksen:näkeekö toinen ihminen et mulla on sen numero mun osoittekirjas ja et mä näen sen whatsap profiilin ja näen kuinka se on paikalla? Niin voiko mun puhelin tai wa-profiili jotenkin näkyä sen puhelimes? jos en oo antanu siis omaa numeroani Ja oletan ettei sillä oo sitä..

Ettei tää vaan ole se yks joka kehui bodaavansa pimppalihaksia Heinz-ketsuppipullolla?
Voi olla. Juhannuksena sen tuttujen seurue varmaan ihmetteli mihin on ketsupit hävinny, tofuhärkisgrillimakkaroihin...

Hei,

Eikun kysymys on, jos syötän wachuppiin henkilön puhelinnumeron ja näen, milloin hän on ollut paikalla niin tuleeko hänelle joku ilmoitus, että olen stalkannut häntä?

Emme ole missään samassa some-palvelussa.

Tähän kysymykseen minäkin haluaisin vastauksen:näkeekö toinen ihminen et mulla on sen numero mun osoittekirjas ja et mä näen sen whatsap profiilin ja näen kuinka se on paikalla? Niin voiko mun puhelin tai wa-profiili jotenkin näkyä sen puhelimes? jos en oo antanu siis omaa numeroani Ja oletan ettei sillä oo sitä..

Yhteistyössä