Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei sitä pidä enää jälkeenpäin miettiä, ei tääl kukaan höpöhöpö juttuja muista perästä päin paitsi se yks harmaa joka pitää ilmeisesti päiväkirjaa mustien keskusteluista:ROFLMAO:
No sepä se! Nyt oon niin väsy että mulla puuttuu hienosäätö täysin enkä jaksa yhtään päänaukomisia, ja nyt jos joku harmaa pläräis pölyisistä arkistoistaan jonkun "noku sä Echo pistit sillon vuonna -95 alapeukun sille toiselle mustalle, niin miksmiks..."

...nii vois tulla meikäläiseltä tuhoisaa vi-ha-puhetta.
Sit mo-den nappulat laulais ja bannit paukkuis ja mä joutusin yksin vauva av:lle niiden kiukkusten, tuntemattomien, vihamielisten hipsterien joukkoon ja klo 23 sulkeutuis sekin palsta...eijeijei.

Mä meen nukkumaan. :)
 
No sepä se! Nyt oon niin väsy että mulla puuttuu hienosäätö täysin enkä jaksa yhtään päänaukomisia, ja nyt jos joku harmaa pläräis pölyisistä arkistoistaan jonkun "noku sä Echo pistit sillon vuonna -95 alapeukun sille toiselle mustalle, niin miksmiks..."

...nii vois tulla meikäläiseltä tuhoisaa vi-ha-puhetta.
Sit mo-den nappulat laulais ja bannit paukkuis ja mä joutusin yksin vauva av:lle niiden kiukkusten, tuntemattomien hipsterien joukkoon ja klo 23 sulkeutuis sekin palsta...eijeijei.

Mä meen nukkumaan. :)
No nyt on kyllä hyvät perustelut:ROFLMAO:
Hyvää yötä sitten, ja kauniita unia!:love:
 
vierailija
Villi veikkaus siihen miksi triplaa kiusataan on siinä, että punaluu on elänyt kaksoiselämää palstalla.Haukkunut naiskavereilleen triplaa ja esittänyt triplalle jotain muuta samaan aikaan ja tätä en sano ilkeyttäni.
Minä veikkaan että kyseessä on joku joka on mustasukkainen, taannoin kun täällä riideltiin yksi vierailija kirjoitti Elenalle että koska sä veit p**ttömän. Mutta keneltä hänet vei, sitä tarina ei kerro.
 
vierailija
Minä veikkaan että kyseessä on joku joka on mustasukkainen, taannoin kun täällä riideltiin yksi vierailija kirjoitti Elenalle että koska sä veit p**ttömän. Mutta keneltä hänet vei, sitä tarina ei kerro.
kummallista, kun en ole sellaista nähnyt kertaakaan, mut en silti aio olla täällä kaikenaikaa - saati et alkaisin veikkaamaan mistään mitään:ROFLMAO:
 
kummallista, kun en ole sellaista nähnyt kertaakaan, mut en silti aio olla täällä kaikenaikaa - saati et alkaisin veikkaamaan mistään mitään:ROFLMAO:
Olen myös tehnyt omat havaintoni sinusta: Sun jutuista huomaa sen, ettet ole kovinkaan fiksu ihminen. Olet luultavasti vain heikkolahjainen kouluttamaton työtön kateellinen kiusaaja. Lisäksi pistä nyt se sun kuva, jotta näemme sinun kauneutesi tai sen puutteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Ellimaar
Juhannuksen jatkumoita ihan jokaiselle:)
Pyhätöillä ei taija olla siunausta:unsure:, just tulin työpaikalta missä jouduinkin sitten tunnin verran säätämään jo huomista työpäivää, mikä tulikin yllättäen kiirehommanna. Tuskin maltan odottaakaan siis huomista sähläystä ja viikon aloitusta..no, lompakko kiittänee hiukan:)

Muutoinkin aivan järetöntä kouhottamista aamusta lähtien:confused: - mua oli yön aikana rakastettu niin kutipateille, että molemmat nilkat aivan turvoksissa ja berberikin mokoma pommitettuna*ufopääkkönen*:D
Sittenpä on päivä mennyt remonttihommissa rasvanäppinä(y). On purettu ja kasattu pärriä, purettu ja kasattu mun rakasta peltilehmää ja rassattu ruohonleikkuriakin. Pikasafkan väsäsin ipanoille (uusii pottuloisii tillillä, piffii ja salaattii sekä kylmää kananmuna-kermaviilikastiketta) ja nyt saunan keittoon(y)

Iteasiassa parhaillaan on semmonen olo että mikä ihmeen juhannus mukamas kun ei yhtäkään savua nähäny mutta tässähän tämä juhla taas meni, ens vuonna uusiks:)!

Jatketaan harjoituksia:)
 
vierailija
Juhannuksen jatkumoita ihan jokaiselle:)
Pyhätöillä ei taija olla siunausta:unsure:, just tulin työpaikalta missä jouduinkin sitten tunnin verran säätämään jo huomista työpäivää, mikä tulikin yllättäen kiirehommanna. Tuskin maltan odottaakaan siis huomista sähläystä ja viikon aloitusta..no, lompakko kiittänee hiukan:)

Muutoinkin aivan järetöntä kouhottamista aamusta lähtien:confused: - mua oli yön aikana rakastettu niin kutipateille, että molemmat nilkat aivan turvoksissa ja berberikin mokoma pommitettuna*ufopääkkönen*:D
Sittenpä on päivä mennyt remonttihommissa rasvanäppinä(y). On purettu ja kasattu pärriä, purettu ja kasattu mun rakasta peltilehmää ja rassattu ruohonleikkuriakin. Pikasafkan väsäsin ipanoille (uusii pottuloisii tillillä, piffii ja salaattii sekä kylmää kananmuna-kermaviilikastiketta) ja nyt saunan keittoon(y)

Iteasiassa parhaillaan on semmonen olo että mikä ihmeen juhannus mukamas kun ei yhtäkään savua nähäny mutta tässähän tämä juhla taas meni, ens vuonna uusiks:)!

Jatketaan harjoituksia:)
Pimppi:love:
 
- mua oli yön aikana rakastettu niin kutipateille, että molemmat nilkat aivan turvoksissa ja berberikin mokoma pommitettuna*ufopääkkönen*:D
Mä taas sain ihan ikioman kotikärpäsen tänään lemmikiks, koko ajan pörräs ja pärräs ympärillä ja jotenkin tuli sitä niin sääli etten viittinyt ees pläimästä kuoliaaks kun antoi SILITTÄÄKIN itteensä!:love:
 

Yhteistyössä