Juu eiku mä istuin Prisman kassojen edessä ja pisteytin kaikkien juhannuspukeutumisen.Mitäs sun jussis on pitäny sisällään? Nakusillaan pellolla juoksua tms?
Juu eiku mä istuin Prisman kassojen edessä ja pisteytin kaikkien juhannuspukeutumisen.Mitäs sun jussis on pitäny sisällään? Nakusillaan pellolla juoksua tms?
Erohan siitä tuli..
Ai sä tunnet näköjään punaluunMulle tulee mieleen tuosta harmaasta/harmaista yhden kaverini narsistimies.
Se sit osasi vetää pyöritykset ihan normaaleista arkijutuista.
Jos sille annettiin tehtäväksi (kuvitteellinen esimerkki) vaikka "hae viereisestä kioskista pari litraa maitoa" kun vaimo oli kiinni pienten lasten hoidossa ja mies makas sohvalla, niin alkoi tulla 1 miehen riita...
"jaa siis sä sanoit että mun muka pitää hakea/siis säkö et voi hakea/just äskenhän sä väitit ettet lähde hakemaan/mitä sä sit valitat, koko ajan valitat että mun pitäs hakea maitoa/nonni, nyt sä itekin sanoit ettet voi mennä hakemaan sitä maitoa/siis ei suhun oo siis niiku yhtään luottamista kun valehtelet päin naamaa mulle ettet voi lähteä hakemaan maitoa/mä en kuule rupee tommosen kans alkaa yhtään mitään joka viitti noin valehdella päin naamaa etteikö vois hakee maitoa/ihan kuule ite alotit tuon valittamisen ettei oo maitoa/kuuleksä, kuuleksä, KUULEKSÄ ite mitä sä väitit mulle..."
Se saattoi vaikka tunnin ajan tuota pyörittää. Lopputulos:se lapsellinen isä ei hakenu maitoa, vaimon oli haettava lasten kanssa. Erohan siitä tuli...
Lopeta tuo. Kohta luu on sun p erse essäAi sä tunnet näköjään punaluun
Hyi ananaspalat maistuu kalalta
Onko ne ollut jääkaapissa liian liki kalaa?Hyi ananaspalat maistuu kalalta
Kuin nyt niin?Hyi ananaspalat maistuu kalalta
Ei oo,kun ne oli pakasteessa. Smoothieta varten ostin ja tänään laitoin kylmään veteen antamaan makua. Smoothien seassa en maistanut mitään tuollaista makua.Onko ne ollut jääkaapissa liian liki kalaa?
En tiiä,outoaKuin nyt niin?
No mikähän ihme sen maun on antanut?Ei oo,kun ne oli pakasteessa. Smoothiet varten ostin ja tänään laitoin kylmään veteen antamaan makua. Smoothien seassa en maistanut mitään tuollaista makua.
Vesi maistui hyvältä,ei ollu outoa makua, maistoin pari ananaspalaa,niin ne maistui pahalleNo mikähän ihme sen maun on antanut?
Jotain siinä vedessä?
Nyt tarvittais Paulan apuaVesi maistui hyvältä,ei ollu outoa makua, maistoin pari ananaspalaa,niin ne maistui pahalle
Eiiiiih tarvita !Nyt tarvittais Paulan apua
Mä en sun luupään kanssa jatka keskustelua=jankkaamista, oon valvomisesta sen verran väsy. Kunhan kävin kurkkaamassa tätä ketjua.Ai sä tunnet näköjään punaluun
Eiku jää tänne, älä välitä siitäMä en sun luupään kanssa jatka keskustelua=jankkaamista, oon valvomisesta sen verran väsy. Kunhan kävin kurkkaamassa tätä ketjua.
Noku ei mulla ajatus oikeesti kulje. Saisit tähän ketjuun meikäläisestä jonkun perässävedettävän koomapotilaan... kai mä keräilen nuo muksut sohvalta ja ties mistä, ja mennään nukkumaan.
Eiku jää tänne, älä välitä siitä
Osu ja upposMä en sun oikeassa olijan kanssa jatka keskustelua=jankkaamista, oon valvomisesta sen verran väsy. Kunhan kävin kurkkaamassa tätä ketjua.
HöNoku ei mulla ajatus oikeesti kulje. Saisit tähän ketjuun meikäläisestä jonkun perässävedettävän koomapotilaan... kai mä keräilen nuo muksut sohvalta ja ties mistä, ja mennään nukkumaan.
Ei haittaa, sä olet ihana..mukava ja kiva..kiivas ja pippurinen!!Noku ei mulla ajatus oikeesti kulje. Saisit tähän ketjuun meikäläisestä jonkun perässävedettävän koomapotilaan... kai mä keräilen nuo muksut sohvalta ja ties mistä, ja mennään nukkumaan.
Ja jäläkeenpäin hävettäisi vaan rutosti.Hö
Väsyneet höpöhöpöjutut on aina niitä hauskimpia
Ei sitä pidä enää jälkeenpäin miettiä, ei tääl kukaan höpöhöpö juttuja muista perästä päin paitsi se yks harmaa joka pitää ilmeisesti päiväkirjaa mustien keskusteluistaJa jäläkeenpäin hävettäisi vaan rutosti.