Aqela
Ei se haittaa. Kyl tästäkin nauttii. Vähän matkan päässä on ranta.No voi harmi
Ei se haittaa. Kyl tästäkin nauttii. Vähän matkan päässä on ranta.No voi harmi
Millanen ranta siellä on?Ei se haittaa. Kyl tästäkin nauttii. Vähän matkan päässä on ranta.
Nauttii nauttii varsinkin kun on toisen siivellä siellä ryyppäämässä ja syömässä varastot tyhjäksi.Ei se haittaa. Kyl tästäkin nauttii. Vähän matkan päässä on ranta.
Kusinen.Millanen ranta siellä on?
Sä olet kateellinen..eihän tolle asenteelle muutakaan selitystä voi ollaNauttii nauttii varsinkin kun on toisen siivellä siellä ryyppäämässä ja syömässä varastot tyhjäksi.
Katso lähempää tai osta silmälasit.Siinä on jo kokoa, toi mun sais olla hivenen isompi tai sitten olkkarin pitäis olla hivenen pienempi...muuten kyllä hyvä vehje.
Mä kattelen sohvalta ja ennnnn ostaKatso lähempää tai osta silmälasit.
Porvoossa on isompia mitä tehtaat tekee.Mun tv on kaheksan jalakaa kanttiinsa. 96tuumaa.
Missä helevetin orjattaressa. Hulluja miehiäkin kun lapsia haluaa.Miettikää jos maailma muuttuis sellaseks kun tossa Orjattaressa on, naiset pakotettais synnytyskoneiksi ja luovuttamaan isännilleen lapsensa..
Mistä muka?Sä olet kateellinen..eihän tolle asenteelle muutakaan selitystä voi olla
Siitä että Aqelalla on hyvää aikaa ja hyvää seuraa...miksi et kannusta ja ole iloinen toisen puolestaMistä muka?
Miksi minun pitäisi sitä kannustaa,vastenmielistä elää toisen rahoilla.En arvosta yhtään!Siitä että Aqelalla on hyvää aikaa ja hyvää seuraa...miksi et kannusta ja ole iloinen toisen puolesta
Miksi minun pitäisi sitä kannustaa,vastenmielistä elää toisen rahoilla.En arvosta yhtään!Siitä että Aqelalla on hyvää aikaa ja hyvää seuraa...miksi et kannusta ja ole iloinen toisen puolesta
Etkö sä käy koskaan kylässä ja syö siellä mitä sulle tarjotaan?Miksi minun pitäisi sitä kannustaa,vastenmielistä elää toisen rahoilla.En arvosta yhtään!
Aivan ja työmaaruokaloissa oppii asioita, joita ei ole olemassakaan.Porvoossa on isompia mitä tehtaat tekee.
Ostatko perunat kaupasta? Maistuuko sinusta uudet perunat hyviltä? Minusta ne on muuttunut mauttomiksi..Tai sitten on makuaisti mennytEn syö kun vähän uusia pottuja pari kertaa kesässä. K-paisti on kyllä hyvää.
Käyn ja syön mutta aqela maksattaa miehelläön aina ja kaiken.Kertaakaan ennole nähnyt että hän olisi sanonut että tarjosi miehelle jonkun reissun tai ravintolan tai illan baarissa mussä usein käy.Aina vain mainostaa että mies maksoi ja mies tarjoaa. Se on sitä siivellä elämistä.Etkö sä käy koskaan kylässä ja syö siellä mitä sulle tarjotaan?
Eiks sekin ole vastenmielistä?
Katsoitteko alfalta tangolaulukisoja? Harmittaa, kun tosihyvätkään eivät pääse aina jatkoonKyllä ja naatitaan maaseudun rauhasta.
Ole tyytyväinen,et joudu maksumieheksi.Ois ollu nin kiva mennä Aqelan kanssa sinne mökille, mut ku hänellä on se uusi ja parempi miäs siellä.
Mutta kyllä minäkin voin joskus löytää jonkun vierelleni. Ehkä.
Jänkäti jänkäti, päiväsyä toiseen sama virdi. Ei ihme että sulle ei kukaan koskaan tarjoa mitään.Käyn ja syön mutta aqela maksattaa miehelläön aina ja kaiken.Kertaakaan ennole nähnyt että hän olisi sanonut että tarjosi miehelle jonkun reissun tai ravintolan tai illan baarissa mussä usein käy.Aina vain mainostaa että mies maksoi ja mies tarjoaa. Se on sitä siivellä elämistä.