Sunnuntaina kotiin, sitä ennen leikitään vähän koti ja lääkärileikkejä sekä bumptzika wauwauu.
Sunnuntaina kotiin, sitä ennen leikitään vähän koti ja lääkärileikkejä sekä bumptzika wauwauu.
Tilasin uuden telkkarin. Maksupuolesta sen verran että ihan itse ja kerralla maksettu.
Ihanaa pitkä mökkiloma kullan kanssaSunnuntaina kotiin.
Tilasin uuden telkkarin. Maksupuolesta sen verran että ihan itse ja kerralla maksettu.
Valehtele vastakin ja tule meille yöksi.Tilasin uuden telkkarin. Maksupuolesta sen verran että ihan itse ja kerralla maksettu.
Kyllä ja naatitaan maaseudun rauhasta.Ihanaa pitkä mökkiloma kullan kanssa
OutoaEn tajua, yläkerrassa asuu lapsiperhe...joka ainoa aamu ja ilta kuulen lasten tepastelua ja ääntä, mutta niitä lapsia ei ole koskaan näkynyt ulkona.
Mietin jo välillä kun kuulen heidän jalkojen töpöttelyn ääniä, että kuulen omiani mutku kissakin reagoi niihin ja kuulostaa niinkun ne kävelis mun eteisessä aina
On joo tai sitten täällä kummittelee!Outoa
Mut se on jännää.On joo tai sitten täällä kummittelee!
Mut se on jännää.
En valehtele ja noilla sun suosituksilla en oo tulossa edes päivällä käymään.Valehtele vastakin ja tule meille yöksi.
Tässä ei ole rantaa.Kävitkö akela uimassa saunasta?
Kuin iso töllötin sulle tulee?En valehtele ja noilla sun suosituksilla en oo tulossa edes päivällä käymään.
No eipä sinne trollilaaksoon kannatakkaan mennä. Normaalit ihmiset pysyvät sieltä kaukanaEn valehtele ja noilla sun suosituksilla en oo tulossa edes päivällä käymään.
Olis ollut Karjalanpaistia ja perunamuusia.En valehtele ja noilla sun suosituksilla en oo tulossa edes päivällä käymään.
No voi harmiTässä ei ole rantaa.
55"Kuin iso töllötin sulle tulee?
En syö kun vähän uusia pottuja pari kertaa kesässä. K-paisti on kyllä hyvää.Olis ollut Karjalanpaistia ja perunamuusia.
Jos ei kelpaa niin ei sitte.
Siinä on jo kokoa, toi mun sais olla hivenen isompi tai sitten olkkarin pitäis olla hivenen pienempi...muuten kyllä hyvä vehje.
Ei sulleSiinä on jo kokoa, toi mun sais olla hivenen isompi tai sitten olkkarin pitäis olla hivenen pienempi...muuten kyllä hyvä vehje.
Ei ole trollilaakso, on kunnallinen joen ranta.No eipä sinne trollilaaksoon kannatakkaan mennä. Normaalit ihmiset pysyvät sieltä kaukana