Joo, niinvoikii*innostuu!!! Sitä voi kuule vaikka ruiskia pitkin tiss...jaa, mun on nyt pakko lähtee ulko-ovesta jos meinaan apteekkiin joutaa*tokkeentuu*
Soon morot tähän kohtaan
Joo, niinvoikii*innostuu!!! Sitä voi kuule vaikka ruiskia pitkin tiss...jaa, mun on nyt pakko lähtee ulko-ovesta jos meinaan apteekkiin joutaa*tokkeentuu*
Soon morot tähän kohtaan
Täällä syötiin jo. Ihan vaan Perunaa ja kanaa ja kasviksia. (kesäkurpitsa, parsa, kukkakaali, porkkana)ja Salaattia.Kohta pääsee syömään,uudet potut kiehuu. Salaatti tehty,fetaa,punajuurta ja maustekurkkua omissa kulhoissa myös, mulle punajuurisilliä ja silakkarullia ja miehelle makkaraa.
Miks sä yrität pilata toisen juhannuksen?Miten nuo liityy siihene että syöt ja juot ja mökkeilet miehen piikkiin? villi arvaus että pennilläkäön et ole osallistunut.
Varmaan mukava viettää juhannusta kun vain perseellään on ja kaikki on kustannettu eikä mitään tarvitse itse tehdä eikä maksaa. En kehtaisi ikinä itse noin toimia.
Veikata voi että ei juuri yhtään mitenkään.Miks sä yrität pilata toisen juhannuksen?
Yritä nyt ymmärtää, että hänet kutsuttiin mökille ja on toki ikävää ettet sinä saanut sinne myös kutsua..mutta eihän kukaan halua jussia viettää noin äkäisen käntyn seurassa
Sitä paitsi, sinä et tiedä miten paljon tai vähän Aqela osallistuu kustannuksiin.
Mä meinasin panna sulle ton gifsin johonkin viestiin eilen
Veikata voi että ei juuri yhtään mitenkään.
Kun aurinko ei paista.Milloinka ulkokukat olis paras kastella? Aamulla vai illalla? Ennen auringon nousua vai jälkeen auringon laskun?
Varmaan vähän sekä että...ja sateella.Milloinka ulkokukat olis paras kastella? Aamulla vai illalla? Ennen auringon nousua vai jälkeen auringon laskun?
Äiti neuvoi että illalla. Isänikin kasteli aina kasvimaat iltaisin.Milloinka ulkokukat olis paras kastella? Aamulla vai illalla? Ennen auringon nousua vai jälkeen auringon laskun?
Ok, kun sataa. Kiitos.Kun aurinko ei paista.
Sateella ei tarvi kastella. Aamulla tai illalla kun aurinko ei paista. Tai jos päivällä on pilvistä.Ok, kun sataa. Kiitos.
Sateella vesi imeytyy kuulema paremmin ja juuret kasvaa oikeaan suuntaan, alaspäin eivät ala nousemaan kohti maanpintaaSateella ei tarvi kastella. Aamulla tai illalla kun aurinko ei paista. Tai jos päivällä on pilvistä.
Ei ne kuole, mutta auringonpaisteessa suuriosa vedestä haihtuu ilmaan.Ok, kastelin nuo kukat vaikka aurinko paistoi, jos nenyt kuolee niin ketä voin syyttää? Ihteänikö?
Katoppa vain, tuota en hoksannukkaan.Sateella vesi imeytyy kuulema paremmin ja juuret kasvaa oikeaan suuntaan, alaspäin eivät ala nousemaan kohti maanpintaa
Ei aurinko paistanut kukkiin vielä, nousi vasta tunti sitten.Ei ne kuole, mutta auringonpaisteessa suuriosa vedestä haihtuu ilmaan.
Kasinsimoralisimia! Asmulla toivoit että harmaa voisi vaikka hukkua.Niin ja muuten Rauhallista Juhannusta ihan kaikille, niin harmaille kuin mustille!!
Muistakaa pysyä vedenpinnalla ja älkää menkö humalassa uimaan!