2 tuntia ja 15 minuuttia. Eli toi uusi Vuosaari-Muuga-reitti on ihan naurettavan hidas neljällä tunnillaan.
Joo mitenköhän ne ajat heittää noin paljon?2 tuntia ja 15 minuuttia. Eli toi uusi Vuosaari-Muuga-reitti on ihan naurettavan hidas neljällä tunnillaan.
Sea Wind,Joo mitenköhän ne ajat heittää noin paljon?
Laiva kierrättää jengiä merellä kattelemassa vähän yhtä ja toista suuntaa?
HuomentaPäivää
*Mussuttaa banaania*
On kyllä kieltämättä sellanen olo niinkun olis pikku pöllyssä kun väsyttää niiiin paljonHuomenta
se 2h15min kantosiipialus on kyllä sairaan nopea
En to del la kaan toivoSinä taidat toivoa epekin itsellesi kun aina päättelet fc:n jättäneen hänet.
Pillu pöllyssä?On kyllä kieltämättä sellanen olo niinkun olis pillu pöllyssä kun väsyttää niiiin paljon
Päikkärit?On kyllä kieltämättä sellanen olo niinkun olis pikku pöllyssä kun väsyttää niiiin paljon
Mun viestit harmaalle jää filtteriin vaikkei siinä lue edes mtn väärinKorjasin
Ja mun edellinen viesti jäi moden haaviin vaikka siinä luki vaan sana pikku*
Ei oikein voi kun pari kaveria kutsuivat itsensä tänne kylään ja tulevat jossain vaiheessa pizzatarvikkeiden kanssa...en millään jaksais, mutta taas toisaalta oonpahan ainakin valmiiks niin väsynyt, että takuulla nauran paljon ja nukahan illalla nopeestiPäikkärit?
Mua väsytti niin nukuin taas.
ihmeen lujaa toi m/s finlandia kulkee 50kW eli 70hv koneellaSea Wind,
Koneteho: 7,350 kW
Nopeus: 17.3 solmua
M/S Finlandia
Koneteho: 50,4 kW
Nopeus 27 solmua
Siinä se syy kai.
En tajua noista mitään. Kopioin ne jostain.ihmeen lujaa toi m/s finlandia kulkee 50kW eli 70hv koneella
En minäkään, ainoastaan sen että toinen on toista nopeempiEn tajua noista mitään. Kopioin ne jostain.
Pieni pilkkuvirhe vaan, sulla on autossakin enemmän kilowatteja.En tajua noista mitään. Kopioin ne jostain.
No kerrankos sitä...Pieni pilkkuvirhe vaan, sulla on autossakin enemmän kilowatteja.
Tässä sensuurissa täällä mennään koko ajan ääripäästä toiseen...joko kaikki sallitaan tai sitten pistetään niin tiukat rajat ettei tänne pysty kirjoittamaan kohta enää edes mustat!Höh, mun linkki jäi tarkastukseen.
En oo ennen nukkunut kaislakattoisessa talossa. Ois ihana!