The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

No jos tiedät kuka mun kimpussa on niin kerro toki...on monesti kirjotellut tuolla soopaa ja sitten heittänyt perään epäilyksiä, että mä kirjoittelisin itselleni?!

(n)
Noi on kyl hauskoja, kun kuvitellaan et joku musta jaksais vuorotellen kirjoitella rekkautuneena ja harmaana:ROFLMAO: Ehkä joku jaksaakin, ite en jaksais nähdä sitä vaivaao_O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Noi on kyl hauskoja, kun kuvitellaan et joku musta jaksais vuorotellen kirjoitella rekkautuneena ja harmaana:ROFLMAO: Ehkä joku jaksaakin, ite en jaksais nähdä sitä vaivaao_O
Kun pystyis edes vaihtamaan sivua nopeesti...mulla on edelleen käytössä pöytäkone ajalta antiikki ja vaikka taloyhtiössä on valokaapelit niin eipä tuo hirveesti auta kun kone on itsessään niin p*skan hidas(n)
On tässä toki puolensakin, kun kerkeää hyvin käymään jääkaapilla tai pissillä kun päivitän välillä sivua(y)

Niin joo ja hitauteen ei toki vaikuta se, että mulla on aina auki yli 50 muuta sivua
 
Kun pystyis edes vaihtamaan sivua nopeesti...mulla on edelleen käytössä pöytäkone ajalta antiikki ja vaikka taloyhtiössä on valokaapelit niin eipä tuo hirveesti auta kun kone on itsessään niin p*skan hidas(n)
On tässä toki puolensakin, kun kerkeää hyvin käymään jääkaapilla tai pissillä kun päivitän välillä sivua(y)

Niin joo ja hitauteen ei toki vaikuta se, että mulla on aina auki yli 50 muuta sivua
Mä sain just päivitettyä "kaluston" tälle vuosikymmenelle. Nää nykyaikaiset masiinat ovat niin vikkeliä, että itte ei meinaa pysyä perässä.
Olen kans tottunu siihen, että ehtii käydä röökillä sivun latautumista odotellessa.
Nykyaikaisesta kalustosta puhuakseni, mun "uusi" puhelimeni (Nokia 8210) ei o vieläkään saapunut. Alkaa olla kuukausi kun tilasin. Pitää kohta soitella perään.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä sain just päivitettyä "kaluston" tälle vuosikymmenelle. Nää nykyaikaiset masiinat ovat niin vikkeliä, että itte ei meinaa pysyä perässä.
Olen kans tottunu siihen, että ehtii käydä röökillä sivun latautumista odotellessa.
Nykyaikaisesta kalustosta puhuakseni, mun "uusi" puhelimeni (Nokia 8210) ei o vieläkään saapunut. Alkaa olla kuukausi kun tilasin. Pitää kohta soitella perään.
Ensinnäkin osta samsun:p
ja sitten tuohon uuteen koneeseen, että siinä kanssa toinen keulija:cautious:
Mä niin tykkään pöytäkoneesta, vaiks mua on siitä joskus moititukkin:oops:
 
Päivää taas :love: Työpäivä ohi ja nyt kotona :)
Mie en jaksa miettiä kuka kiusaa harmaana,olkoot kuka on. Paskamaista touhua joka tapauksessa kiusata muita harmaana jatkuvasti.
On kuitenkin sellainen ihminen joka on lukenut ainakin keskusteluita täällä.
 
Huoh,huomenna lääkäri klo 9.
Ärsyttävää kun on just inhottava lääkäri eikä tiiä tiuskiiko jotain tällä kertaa tai tutkiiko/ laittaako jatkotutkimuksiin lähetettä.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Vastaan nyt tähän ketjuun ku en jaksa selata kahta ketjua ristiin.

minä oon luullu että oot jo valmistunut kun oon lukenut sun kirjottamia juttuja netistä
Ai oon tullu noteeratuks :D Meikäl ollu tässä viimenen työharjottelu meneillään. Tarjottiin kyllä jo keikkahomima ja merkittiin talon avustajalistoille aka töihin tarvittaessa kutsuttavien joukkoon.
 
Noi on kyl hauskoja, kun kuvitellaan et joku musta jaksais vuorotellen kirjoitella rekkautuneena ja harmaana:ROFLMAO: Ehkä joku jaksaakin, ite en jaksais nähdä sitä vaivaao_O
Eihän se vaatis ku kaks selainta auki tai vaihtoehtosesti toinen icognito-ikkunassa.
Mutta ehkä oleellisempi kysymys kuitenkin on, miten paljon elämässä on sisältöä jos ajankäytön voi priorisoida nettirölläilyyn.


Meil on tullu töihin muutamat nimettömät asiakaspalautteet, missä on listattu jonkun tyyliin viikon ajalta minkä tv-ohjelmien kohdassa on ollu virhe, et on alkanu väärään aikaan ku lehdessä ilmotettu tai merkattu ohjelma väärälle päivälle tai merkattu joku ohjelma mitä ei esitetä tmv.
Siis toki ikävää, että virheitä sattuu, mut tuli itelle mieleen et millanenhan elämänlaatu on ihmisellä, kenellä on käyttää tommoseen aikaa :rolleyes:
Käyny kuitenkin ihan paikan päällä kirjottamassa palautelapulle ja tiputtanu postiluukkuun, ettei oo lähettäny mitään sähköstä viestiäkä et vois edes vastata ja pahotella.
 
Vastaan nyt tähän ketjuun ku en jaksa selata kahta ketjua ristiin.


Ai oon tullu noteeratuks :D Meikäl ollu tässä viimenen työharjottelu meneillään. Tarjottiin kyllä jo keikkahomima ja merkittiin talon avustajalistoille aka töihin tarvittaessa kutsuttavien joukkoon.
on osunut silmään ja muistelen että ihan hyvin tehdyltä jutulta se näytti

siitä se ura lähtee urkenemaan
 

Yhteistyössä