The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenia:unsure:
Noilla perskärpäsillä on taitonsa saada ihminen välillä tuntemaan ittensä todella pienen pieneksi, joten siirryin eilen sohvalle muka katselemaan jotain elokuvaa ja heräsinkin kissa jalkopäässä tänä aamuna olohuoneesta.

Ihanaa muuten kun ei ole enää nihkeä ilma, ei ainakaan sisällä, kissakin jaksaa leikkiä leluillaan taas enemmän kuin mun iholla!!
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Huomenia:unsure:
Noilla perskärpäsillä on taitonsa saada ihminen välillä tuntemaan ittensä todella pienen pieneksi, joten siirryin eilen sohvalle muka katselemaan jotain elokuvaa ja heräsinkin kissa jalkopäässä tänä aamuna olohuoneesta.

Ihanaa muuten kun ei ole enää nihkeä ilma, ei ainakaan sisällä, kissakin jaksaa leikkiä leluillaan taas enemmän kuin mun iholla!!
Halaus murunen. Noi kiusaajat/ kiusaaja on ihan perseestä. Kiva oli aamulla nukkua,kun oli lämmintä ja Hertta oli tullut jalkojen päälle nukkumaan ja Minttu kainaloon :unsure::D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenia:unsure:
Noilla perskärpäsillä on taitonsa saada ihminen välillä tuntemaan ittensä todella pienen pieneksi, joten siirryin eilen sohvalle muka katselemaan jotain elokuvaa ja heräsinkin kissa jalkopäässä tänä aamuna olohuoneesta.

Ihanaa muuten kun ei ole enää nihkeä ilma, ei ainakaan sisällä, kissakin jaksaa leikkiä leluillaan taas enemmän kuin mun iholla!!
Huomenta! Noi on niin ärsyttäviä kun olis kiva kirjotella mut eihän kukaan noita jaksa määräänsä kauempaa kattella. Ja vaikka pitäis huomiotta jättää niin joskus ei vaan voi olla hiljaao_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
tämä ja lisäksi vielä se, että palstan mustat sherlokit koittaa arvailla ketä mustia häröilyn takana on ja syyttävät kätevästi syyttömiä

Mulla on suht vahva epäilys/tieto siitä kuka mun kimpussa on usein tuolla toisella puolella. Ja erään toisen kiusaajan voisin väittää tietäväni satavarmasti. Ja senkin voin sanoa varmasti että sinä et ole kumpikaan niistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mulla on suht vahva epäilys/tieto siitä kuka mun kimpussa on usein tuolla toisella puolella. Ja erään toisen kiusaajan voisin väittää tietäväni satavarmasti. Ja senkin voin sanoa varmasti että sinä et ole kumpikaan niistä.
juu en, minä en oo tuo harmaa jankkaaja vaikka minuakin ovat epäilleet

mulla ei ole käsitystä kuka on syyllinen
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Päivää kettinkiin.
Päivän sana on aitaverkko.
Aitaverkko!
Aitaverkko!!!

Tänään sitä haetaan.
Mulla ois yhdellä tontilla moistakin kymmeniä metrejä tyhjänpanttina. Ja niitä juttuja kanssa, mitä hakataan maahan ja sit se tolppa mihin aita kiinitetään, myös. Mut sinne mätänevät ja ruostuvat.


Joku kun keksisi palvelun, että hakee veks moisia hyödynnettäviä ja sit saa myydä eteenpäin, niin maailma pelastuisi taas pienin osin.
 
Mulla ois yhdellä tontilla moistakin kymmeniä metrejä tyhjänpanttina. Ja niitä juttuja kanssa, mitä hakataan maahan ja sit se tolppa mihin aita kiinitetään, myös. Mut sinne mätänevät ja ruostuvat.


Joku kun keksisi palvelun, että hakee veks moisia hyödynnettäviä ja sit saa myydä eteenpäin, niin maailma pelastuisi taas pienin osin.
teräsromusta saa pienen hyvityksen romufirmoilta
 
Mulla ois yhdellä tontilla moistakin kymmeniä metrejä tyhjänpanttina. Ja niitä juttuja kanssa, mitä hakataan maahan ja sit se tolppa mihin aita kiinitetään, myös. Mut sinne mätänevät ja ruostuvat.


Joku kun keksisi palvelun, että hakee veks moisia hyödynnettäviä ja sit saa myydä eteenpäin, niin maailma pelastuisi taas pienin osin.
www,tori.fi ilmoitus vaan, että purkua vastaan saa hakea.
Ja eikös siellä facebookissa ole kaikenlaisia kierrätysryhmiä?

Täällähän siis on aita. Sitä on itse asiassa paljon. Se vaan ei ole joka kohdasta Gulliverinpitävää. Rotunsa kun on Italialainen aidanlävistäjä. Ja osa aidasta on tehty vaan polleja varten. Mittasin just, et 38m tukevaa metristä verkkoa niin homma on bueno. Ei tartte kuin pultata olemassa oleviin tolppiin.
 
Mulla on suht vahva epäilys/tieto siitä kuka mun kimpussa on usein tuolla toisella puolella. Ja erään toisen kiusaajan voisin väittää tietäväni satavarmasti. Ja senkin voin sanoa varmasti että sinä et ole kumpikaan niistä.
No jos tiedät kuka mun kimpussa on niin kerro toki...on monesti kirjotellut tuolla soopaa ja sitten heittänyt perään epäilyksiä, että mä kirjoittelisin itselleni?!

(n)
 

Yhteistyössä