Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta kaikille ja sinulle:)

Trooppisen eksoottiset yöt ovat täällä(y)
Tosin eksotiikka taitaa olla ihan hiton kaukana kun lakana hirttää nihkeeseen ihoon kiinni ja unesta havahduttuas saatkin hyvän tovin itteäs sätkitellä siitä eroon:D


Aamupalalla oon*ufopääkkönen*
Monta tuntia jo kukkunu ylhäällä ja yritän pupeltaa nyt jotain alas. Pitää käydä kaupassa vesimeloonia hankkimassa, sais sitä "luonnonjätskiä" aikaiseksi:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tuli eilen illalla taas käytyä uimarannalla. Ja kyllä se vaanniin on että mun sielu lepää ja pakahtuu veden äärellä. Tuo paikka on yksi hienoimmista, varpaat saa upottaa hienoon samettiseen hiekkaan ja rantaviivassa riittää lääniä..ja silmänkantamattomiin hiuksen hienosti väreilevää sinistä vettä:love:

Pirun kylmäähän se mokoma oli, polvisukat sain itse kasteltua puis mutta ipanat uivat reteinä:)

Simahdin kuin saunalyhty unille. Herätäkseni kissanpieremän aikoihin ylös*huokaa*, unirytmit ihan keturallaan yliväsymylsen ansiosta. Annoinpa sitten aamunkin kaikessa rauhassa herätä ja kyllä mä vaan sanon että kun ikkuna on auki, niin osaa noi tirpuset vaan pitää aikamoista metakkaa:confused:..varsinkin kun korvanjuureen parkkeeras satakieli mongertamaan solkotustaan niin vähäinenkin mahku saada Nukku-Ukosta otetta karkas hippulat vikuen pakohon:unsure:

No, näillä unosilla mennään eli kohti kaaosta ja sekundatekemistä:D
 
Kuin kauan pidät niitä pakastimessa ettei niistä tule ihan kivikovia vaan sellasia mehujätskin syötäviä?
Oih, tuota mitähän nuo ehtii siellä olemaan...oisko tunti? Enpä oo kyllä kellosta kattonu ollenkaan ja nää hätäilee ja roikkuu pakastimen ovenkahvassa silloin turhan aktiivisina joten:D...ainakin reilun puoltuntia ovat kärvistelleet että nuilla main mennään:)


Ei tosta vastauksesta saanu kyllä mitään tolkkua:oops:. Käskopelotutkimustulos on kuule parempi kuin multa kellotuksen kysyminen:notworthy:
Mutta noi on niiiiii-in hyviä! Kandee hankkii semmonen iso pallukka, tai siis täällä toimii semmonen, jos meinaan itekin herkutella:)
 
Dodih, kauanhan tässä menikin tätä hellettä kun jo kimpoiluttaa:D
Yks ipanapoista on aivan kypsää kauraa valmiina muuttamaan Grönlantiin, "...lunta ja pakkasta kehiin kun ei tätä tämmöstä keliä hullukaan kestä!!":D
Yks taas huokailee onnessaan kun on kivan lämmintä :) ja kolmas heiluu noiden kahden välillä yrittäen tasoitella yhden kuumuustuskallisuutta ja hymistellä toisen ilolle lämmöstä:)

Itikat saa kaikilta poistettava ehdottomasti lentotilasta- häätömääräykset.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Oih, tuota mitähän nuo ehtii siellä olemaan...oisko tunti? Enpä oo kyllä kellosta kattonu ollenkaan ja nää hätäilee ja roikkuu pakastimen ovenkahvassa silloin turhan aktiivisina joten:D...ainakin reilun puoltuntia ovat kärvistelleet että nuilla main mennään:)


Ei tosta vastauksesta saanu kyllä mitään tolkkua:oops:. Käskopelotutkimustulos on kuule parempi kuin multa kellotuksen kysyminen:notworthy:
Mutta noi on niiiiii-in hyviä! Kandee hankkii semmonen iso pallukka, tai siis täällä toimii semmonen, jos meinaan itekin herkutella:)
Joo aattelin juur eilen kaupassa, että otanko vai enkö ota..ja sitten enkö ottanut vaan jätin ottamattao_O
No mutta anywayyyy...ovat vielä kokonaiset mollukat halpojakin nyt täällä...kokonainen maksoi alle kaksjapuoli euroa:alien:
 
Mä alan kans pikkuhiljaa tarkeneen, sisämittari näyttää nyt 26,5c. Mulle sopiva lämpötila kun ei ole kuuma mut lihakset on taas pehmeemmät kuin aikoihin:rolleyes:
Mä veikkaan, että tässä asunnossa on tällä hetkellä sama lämpö tai vähän korkeempi...pienetkin liikkeet saa hikoilemaan:eek:
Tää on sitä seksihellettä vissiin sitten, hikoilusta päätellen:X3:
 
Mua ei helle haittaa yhtään, mutta tää nihkeys sais kyllä mennä pois, eihän tätä jaksa erkkikään!
Sitten lehissä varotellaan koko ajan kovista ukkosista, mutta täällä mitään kuulu eikä näy...joten mitäs hemmekkoo ne säätieteilijät taas horisee??:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela

Yhteistyössä