Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Väkisin jää tään päivän kalorit alta 1000, ei tässä helteessä mikään maistu ja jos maistuu niin kaiken pitäis mieluummin olla jäistä.
Tein äsken banaanista ja nektariinista kokeiluversiona tuolla koneella tällasen juotavan jutun, lisäsin joukkoon appelsiinista mehua vähän ja kyllä tää hyvää on.:coffee::coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
r0s
Mä kävin kaupassa...soriiiii:unsure:

Tai empäs ookkaan soriiii:barefoot:, ostin tokmannilta tehosekottimen missä on myös smoottikone ja kahvinpapujen..murskain...hössäkkä

Jos jauhaisi itse kahvin, laittaisi kannuun ja vettä päälle, yöksi jääkaappiin ja aamulla lorauttelisi siitä smoothien sekaan nii sais samalla kofeiinit.

Nerokas helteellä!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
r0s
Väkisin jää tään päivän kalorit alta 1000, ei tässä helteessä mikään maistu ja jos maistuu niin kaiken pitäis mieluummin olla jäistä.
Tein äsken banaanista ja nektariinista kokeiluversiona tuolla koneella tällasen juotavan jutun, lisäsin joukkoon appelsiinista mehua vähän ja kyllä tää hyvää on.:coffee::coffee:

Voitko sä syödä pähkinöitä ja manteleita?
 
Niinku niistä saa nopsaan kaloreita. Smoothieenkin voi muutaman heittää sekaan. Mä laitan usein aamusmoothieen marjojen lisäksi pari, kolme parapähkinää.
Joo tota just kanssa meinasin myös:), löysin eilen hyvän ohjeen juutuupista.(y)
Sitten ostin vielä sellasta 85% tummaa suklaata ja aattelin raastaa jonkun pirtelön joukkoon palan tai kaksi:p
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Ollapa ongelma, ettEI saa päivän kaloreita täyteen.

Meikällä tulee lähemmäs tuhat kaloria pelkästään oluista, luulen. :whistle: :oops:
Mulla on tosiaan toi ongelmana..laskin että kalorit jäi niukkapiukka alle 800 ja samoin proteiinit jäi liian alas, eli joko tyydyn tähän ja koitan huomenna petrata tai yritän syödä niitä pähkinöitä.
Tuntuu vaan ettei suusta napsu mikään muu alas kuin kylmä vesi ja toi pritelö(n)
 
r0s
Mulla on tosiaan toi ongelmana..laskin että kalorit jäi niukkapiukka alle 800 ja samoin proteiinit jäi liian alas, eli joko tyydyn tähän ja koitan huomenna petrata tai yritän syödä niitä pähkinöitä.
Tuntuu vaan ettei suusta napsu mikään muu alas kuin kylmä vesi ja toi pritelö(n)

Mulla ei kyllä kuumallakaan tee ongelmaa saada kaloreita. Kaik suolainen maittaa, kalasta sipseihin ja pähkinöistä suolakurkkuihin. Ja juomalla saa loput alas niin että hups vaan.

Mutta se, että pitäiis syödä vaikkapa leipää tai ylipäätään jotain "oikeaa" ruokaa, on sit asia erikseen.

Illaksi on uusia pottuja, jotain smetanasilliä ja keitettyjä kananmunia. Lapsosille ja muille suursyöjille lisukkeeksi billyn niitä pieniä pitsoja, lämmittäkööt sit kun mä olen poistunut keittiöstä saunamökin viileyteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Kuontalo kuosissa, varpaankynnet lakattu ja kintuista sheivattu ne mitkä repillaattori jätti.

On tää, vittu, kans duuni! En ikinäkuunakullanvalkeana kuvitellut, että joudun työn vuoksi vielä ehostautumaankin. :cautious:

(nii ja ne varpaankynnet siksi, että on pakko laittaa sormenkynsiinkin kunne värjäytyivät hiusväristä)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä