The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

..pakarat kippeinä..etu- ja takareidet muusina...pohkeet kirreinä..alaselkää juilii..käsvarret ja habat pinkeinä*mumisee väsypääkkösenä*

..ai ni, morjens sullekin:)
Mä oon jyränallejääneenväsy, mites sä? Toivottavasti et vaan paljon parempivointisempi:)
 
..pakarat kippeinä..etu- ja takareidet muusina...pohkeet kirreinä..alaselkää juilii..käsvarret ja habat pinkeinä*mumisee väsypääkkösenä*

..ai ni, morjens sullekin:)
Mä oon jyränallejääneenväsy, mites sä? Toivottavasti et vaan paljon parempivointisempi:)
Olit jossain voimanainen kisassa ja voitit?:coffee::coffee:
Mulla on jalat ollut tosi kipeet, en tiiä viittaisko myös ukkosen ilmaan kun ilma tuntunut nihkeeltä ja nivelet myös tuntuneet 'paksuilta'o_O
Kuntoilu on kuitennii alkanut tuottamaan tulosta, eli selkä voi paremmin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Olit jossain voimanainen kisassa ja voitit?:coffee::coffee:
Mulla on jalat ollut tosi kipeet, en tiiä viittaisko myös ukkosen ilmaan kun ilma tuntunut nihkeeltä ja nivelet myös tuntuneet 'paksuilta'o_O
Kuntoilu on kuitennii alkanut tuottamaan tulosta, eli selkä voi paremmin(y)
:D vai vielä voimanainen skabassa...kiitti nauruista:)

Kipukynnystä saa kohotettua ihan työmaalla kun koko päivän on liikkeessä eikä jouda aloilleen istahtamaan. Mikä on toisaalta hyvä, kun siitä ei sitten pääsis heti ylöskään kun jo koomailee uupuneena:D, eilen nääs kävi niin:oops:

Mutta tais tulla nuijaurvahtaminen tarpeeseen siihen kohtaan (y)
Pitää painaa vaan nyt, kyllä tää vielä iloks muuttuu (itseasiassa meni jo aivan väsynauruksi tänään töissä mikä kyllä enteilee sitä että loppuviikolle on paree olla tulematta yhtään mitn oikeesti järkee tarvitsevaa tilannetta:D:notworthy: )..

Ja huomenna keskiviikko, kummasti helpottaa:)

Se crosstraineri tais olla hyvä sijoitus sitte? Kroppa ja hyvä mieli kiittää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
..pakarat kippeinä..etu- ja takareidet muusina...pohkeet kirreinä..alaselkää juilii..käsvarret ja habat pinkeinä*mumisee väsypääkkösenä*

..ai ni, morjens sullekin:)
Mä oon jyränallejääneenväsy, mites sä? Toivottavasti et vaan paljon parempivointisempi:)
Mitä sää oikein oot touhunnu ? :unsure::D:D
Noup,ei parempivointinen :unsure:
 
Se crosstraineri tais olla hyvä sijoitus sitte? Kroppa ja hyvä mieli kiittää :)
Joo oli tosiaan..ostin sen jo aiemmin, mutta oli vielä vanhassa kämpässä siellä vintillä...nyt sitten ollut kovassa käytössä ja tosiaan hyvä mieli kiittää samoinkuin kroppa:p

Pitää painaa vaan nyt, kyllä tää vielä iloks muuttuu (itseasiassa meni jo aivan väsynauruksi tänään töissä mikä kyllä enteilee sitä että loppuviikolle on paree olla tulematta yhtään mitn oikeesti järkee tarvitsevaa tilannetta:D:notworthy: )..
Sun kanssa olis varmaan hauskaa työskennellä:LOL::LOL:
 
Kappas kyn pitikin kiiruhtaa kauppaan kun "...täällä jääkaapissa oo yhtään mitään...kuka täällä aina syö kaiken ruuan??!!"- älämölöulitusta tuli monelta rintamalta. Kaupassa sitten teki mieli hoplahtaa jätskialtaaseen toviksi...mutta en tietenkään teheny niin vaan nätisti ihmisiksi mennä hipsittelun sen ohitte kärryillä. Ja nyt on jääkaappikin ruokittu(y)

Hjuva minä*tekee aaltoja irvistellen*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Joo oli tosiaan..ostin sen jo aiemmin, mutta oli vielä vanhassa kämpässä siellä vintillä...nyt sitten ollut kovassa käytössä ja tosiaan hyvä mieli kiittää samoinkuin kroppa:p


Sun kanssa olis varmaan hauskaa työskennellä:LOL::LOL:
Eli oot todellakin vemputtanut kaikki pölyt ja hämähäkinseitit siitä hitoksiin(y)


Tsäh, tuosta saattaa vielä esimies isopomonen olla erimieltä jahka tulee paikalle ja kuulee ja näkee mitä mä oon saanu aikaseksi:unsure:...sitä tiiä siinä kohtaa että mitkä kyyneleet ne virtaa, ilon vai surun:barefoot:

Mutta. Ilman omaa maitotankkia ojassa on ihapakko sanoa että pirusti oon saanu aikaseksi ja ei nuo muut ainakaan oo valittanu mun "pikkupomo"tyylistä - eikä oo kyllä korvissa joikunu eikä poskipäät punoitellu enkä selästäkään oo nyt napsinu leipäveittee enkä puukkoo*ufopääkkönen* - vaan hjurttihjuumor on kukkinu hihityksien kera(y)

Hyvällä fiiliksellä siis:)
 
Eli oot todellakin vemputtanut kaikki pölyt ja hämähäkinseitit siitä hitoksiin(y)
No ne seitit ja pölyt vois kyllä joku jo jossain vaiheessa tosiaan vemputtaa hitoksiin:ROFLMAO:

Eiku me puhutaan etelleen mun crossista..unohtakaa toi edellinen..hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää:ninja::notworthy:
Tsäh, tuosta saattaa vielä esimies isopomonen olla erimieltä jahka tulee paikalle ja kuulee ja näkee mitä mä oon saanu aikaseksi:unsure:...sitä tiiä siinä kohtaa että mitkä kyyneleet ne virtaa, ilon vai surun:barefoot:
:D:D
Oireilisko kelistäkin johtuen? Mulla ainakin menee vatsa solmuun ja sepelimyllyyn kun vähääkään pukkaa liika lämmintä...
Hmm saattaapa muuten johtua*valo syttyy pään päällä*
Täällä on ollut ihan hirmu nihkeetä tänään, nyt vasta alkanut helpottamaan.
Jos oot näkenynnä mun ruokahalua taas siellä lorvailemassa ni huitasepa tännepäin...
Sama ongelma ollut...kivennäisvesi maistuu sen sijaan oikein hyvin:coffee::coffee:
 
Töissä raatanu:)

No hö, mikäs sulla:(? Toivottavasti joku pikanopsajalkanen mikälienenen...*halaaruttaa varovasti*
:) Kovasti oot töitä tehnyt.
Eilen illalla/ yöllä alkoi mahassa möyryämään ja huono olo & pääsärky,sitä on jatkunut yön ja tään päivää :(
Töissä on ollu paha vatsatauti liikkeellä,niin tais minuunkin tarttua.
Oon sairaslomalla tään viikkoa.
 

Yhteistyössä