Rähmätahama on varmaan sopiva nimi, olen nähnyt miten sellanen jää seinään kiinni heitetynä.Joo! Se niiden rähmätähmiäisten oikea nimi kai on.
Rähmätahama on varmaan sopiva nimi, olen nähnyt miten sellanen jää seinään kiinni heitetynä.Joo! Se niiden rähmätähmiäisten oikea nimi kai on.
Rähmätahama on varmaan sopiva nimi, olen nähnyt miten sellanen jää seinään kiinni heitetynä.
Turussa niitä kutsutaan piispamunkeiksi.Sotilaskodissa ne tais olla berliininmunkkeja.
Tutut Turkulaiset käyttää tuota nimeä, mistä nimi on tullut munkille?Turussa niitä kutsutaan piispamunkeiksi.
Ne on punaisia kun piispan k*llin nuppiTutut Turkulaiset käyttää tuota nimeä, mistä nimi on tullut munkille?
Tulisko se tästä:Tutut Turkulaiset käyttää tuota nimeä, mistä nimi on tullut munkille?
äläs sohi varpaillasi
Ens viikolla alkaa reilu 2kk loma.L O M A
Muita lomalaisia?
Mik-si so-hit var--pailla-lsi?Mis--sä Kä det?äläs sohi varpaillasi
Pöksyissä?Mik-si so-hit var--pailla-lsi?Mis--sä Kä det?
Räpläät siis itseäsiPöksyissä?
onko se jotenkin väärin?Räpläät siis itseäsi
saatanastaonko se jotenkin väärin?
Vielä ois sellaset 2,5kk lomaanL O M A
Muita lomalaisia?
N i i n m i n ä k i nMää en sitten yhtään tykkää tällasista viesteiistä.......
Töissä on paljon mukavampaa kuin lomalla, koska lomalla voi joutua oikeisiin fyysisiin projektitöihin, joita tuo yksi yrittää kuumeisesti keksiä koko ajanVielä ois sellaset 2,5kk lomaan
Onneks mä tykkään työstäni niin paljon ettei haittaa yhtään
Laitanko minä riippupetunian taimen minkäkokoiseen kippoon, amppeliin?. on kaksi vaihtoehtoa, iso ja hiukan pienempi..
Mä meinaan hajota aina kesälomalla, viikko menee tosi hyvin, toisella viikolla alkaa pää hajoon, kolmantena oon ihan tuskissani ja neljäntenä viikkona vasta pystyn oikeasti rentoutuun mut sitten pitääkin jo palata töihin. Mun lomat pitäis kestää 6 viikkoo että niistä ois hyötyä tai sit pitäis pitää viikon pätkissäTöissä on paljon mukavampaa kuin lomalla, koska lomalla voi joutua oikeisiin fyysisiin projektitöihin, joita tuo yksi yrittää kuumeisesti keksiä koko ajan
Ok. kiitos. Haluaisin että siitä kasvaa oikein roikkuva ,runsas, onko purkin koolla tähän vaikutusta?Isompaan, ellet voi kastella suht usein. Ja mielellään silleen, että voit siirtää sen purkin varjoon, jos lähdette vaikka viikon lomalle.
Ok. kiitos. Haluaisin että siitä kasvaa oikein roikkuva ,runsas, onko purkin koolla tähän vaikutusta?
okTuskin suuremmin jos sitä vain yhden kesän kasvattaa.