Sattuuks pääppään?
Sattuuks pääppään?
Kerro ihmeessä jotain uutta?Eikö Torniossa ole muuta tekemistä kun haukkua ihmisiä kirjautumattomana, jokainen tällä palstalla tietää kuka tuo harmaa kiukuttelija on. Paitsi päätön.
No yp on selkeästi ilmaissut jo aikoja sitten ettei noi tuon kaltaset viestit ole kiusaamista vaan mielipide eroja...meidän vaan kuulema täytyy olla ymmärtäväisiä ja kärsivällisiä...Mutta harmaa saa jatkaa.
Missähän mun shortshit mahtaa olla?Mitä ihmettä täällä taas tapahtuu?
Kävin kaupassa ja toin kotio vaikka mitä kesäisen raikasta...mm. salaattitarpeet, tpaidan + shortsit ja kissanhiekkaa
Ainakin sen viestit poistettiin, moneskohan banni tästä on tulossa sille?No yp on selkeästi ilmaissut jo aikoja sitten ettei noi tuon kaltaset viestit ole kiusaamista vaan mielipide eroja...meidän vaan kuulema täytyy olla ymmärtäväisiä ja kärsivällisiä...
Onks sillä ollut banni tänne?Ainakin sen viestit poistettiin, moneskohan banni tästä on tulossa sille?
Mikä tollanen on?pumadamunkista
Mulla oli eilen kauheita kouristuksia suolaisesta hirvenlihasta. Ei voinut edes kävellä. Mitähän suolaa metsämiehet käyttävät?Iltaa.
Joskus vaan vituttaa. Ku vaan vituttaa. Ku ärsyttää. Ja sit vasta alkaakin ärsyttää. Ja.
Kaiken huipuksi söin yli puolet pumadamunkista ja vatsaan sattuu.
No se missä on sitä vaaleanpunaista rähmätähmää pinnalla. Oikea sokeripommi.Mikä tollanen on?
En ole koskaan sellaista edes nähnyt.Kaiken huipuksi söin yli puolet pumadamunkista ja vatsaan sattuu.
Varmasti halvinta merisuolaa.Mulla oli eilen kauheita kouristuksia suolaisesta hirvenlihasta. Ei voinut edes kävellä. Mitähän suolaa metsämiehet käyttävät?
Merisuola karkeana ei tee sitä koskaan, kun ei ole E536 seassa yhtään.Varmasti halvinta merisuolaa.
En ole koskaan sellaista edes nähnyt.
Asianvierestä: mitä istuttaisin Ritarinkannuksen viereen? Nyt niitä on monta ja kaikki täytyy tukea jollakin. Kiinanpionia olis toisaalla...
Iltaa.
Joskus vaan vituttaa. Ku vaan vituttaa. Ku ärsyttää. Ja sit vasta alkaakin ärsyttää. Ja.
Kaiken huipuksi söin yli puolet pumadamunkista ja vatsaan sattuu.
Sotilaskodissa ne tais olla berliininmunkkeja.No se missä on sitä vaaleanpunaista rähmätähmää pinnalla. Oikea sokeripommi.
Sotilaskodissa ne tais olla berliininmunkkeja.
Hätäiset ja kitsaat tyypit laittaa tavallista ruokasuolaa joka ei hommaan sovi yhtään. Kunnon merisuolaa kohtuudella on paras vaihtoehto.Mulla oli eilen kauheita kouristuksia suolaisesta hirvenlihasta. Ei voinut edes kävellä. Mitähän suolaa metsämiehet käyttävät?
Malvaa mulla onkin kymmeniä puskia toisaalla. Just siivosin, meni koko päivä Mut sekaan vois istuttaa tuoksuvaa narsissia. Niissä on mielettömän hyvä tuoksujJotain nopeakasvuista vaaleampaa? Malvaa tai malvikkia? Tai rohtosalkoruusua. Tai auringonkukkia.