Tuo on poissuljettu, ellei kanadan herra tai poikansa aja taksia...suomiversiolla on tänne banni.B.) Olet taksikuski.
Tosiaan,myös Algoma tietää.On kaksi vaihtoehtoa mitä ilmeisesti olet.
A.) Asut Kanadassa.
B.) Olet taksikuski.
Pahin vaihtoehto on se että olet molempia, sillä sen tyhmempää otusta ei maa päällään kanna.
Olet ny saanut huomion muutaman viestin verran, jaksat taas ainakin viikon ilman vastauksia. Jos ei muuta tekemistä ole niin mieti mikä on totta ja mikä ei kenenkin kertomana.
Tietolähteen huomioon ottaen en paljoakaan laittaisi vetoa siitä että jutut on totta.Tosiaan,myös Algoma tietää.
No ihan vapaasti...Tosiaan,myös Algoma tietää.
El lulta ei puutu vai puuttuu?Tietolähteen huomioon ottaen en paljoakaan laittaisi vetoa siitä että jutut on totta.
En tiedä mistään mitään.Tosiaan,myös Algoma tietää.
En tiedä mistään mitään.
Robert De Niro.Kuka on taksikuski?
Yksi Niron parhaimmista elokuvista ikinä..
Ei ole pakko olla paikalla.On tämä ihmeellinen palsta.
On. Että joku jaksaakin jankuttaa koko ajan. Tosin pakkomielteethän ei ole jaksamisesta kiinni...On tämä ihmeellinen palsta.
tai huo maa my ös kun tön pää akti voi tuiVoit ko sit ten se lit tää miten on mah dol lista että kiu saa minen tääl lä al kaa ai na enn en kuin sinä kir joita t jot ain mus tan a?
Kyllä ne alkaa ilman minun apua kun vaan itse jaksat natinan aloittaa joka päivä.tai huo maa my ös kun tön pää akti voi tui
niin he ti al koi rii dat
niin kuin jos kus en nen kin ai na ta pah tui tui tui
ä lä väh eksy itse äsiKyllä ne alkaa ilman minun apua kun vaan itse jaksat natinan aloittaa joka päivä.
Eiiiii makeeta ja suolasta samaan aikaaaaaaan....nn..nhPekoni-melonisalaattia
Eiiiii makeeta ja suolasta samaan aikaaaaaaan....nn..nh