The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä palelen kans taas, oon palellu jo kolme päivää niin et välillä äityy ihan hytinäks, kuumetta ei kuitenkaan ole.. Pitäis varmaan käydä tsekkauttamassa veriarvot mut kun ei jaksais moisen takia vaivautua(n)
Joo,mua on myös pari päivää paleltanut. Kuumetta ei oo.
Mulla vissiin pitäis olla kilpirauhasen arvo vähän korkeempi,johtusko siitä sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Prkl kamanhankintakuume. GAS. Gear acquisition syndrome.
Nyt kun kaikki rahat ei o menossa viinaan niin täs on varaa tehdä pikkuisia haluttuja muita hankintoja. Toukokuun hankinta oli se Ibanezin nailonkielinen.
Ny olis kesäkuun ah niin tarpeellisen hankinnan vuoro.
Ny kuumottaa tommoinen:; mikitetty pikkuMartin kolmeenpuoleensataan, eli jokseenkin puoleen hintaan.


Mut just tietty samalla naapuri ois rahapulassaan myymässä teholäppäriä langattomalla näppiksellä ja hiirellä pariinsataan ja se on täs just ny mulla testattavana.

Ei mulla ny kaikkeen haluamaani o varaa. Perhanan GAS.
 
Sain sentään pyykkihommia tehtyä tänään :D muuten oon lukenut ja loikoillut sängyssä (y)
Pyykit hoidettu täälläkin nyt ruuanlaittoo vielä ku pitäs ens viikolle asti vähän jotain väännellä, aattelin tekasta makaronilaatikkoo josko olisi pari päivää niin ettei lapset narisis ruuasta:whistle:
Tänäänkin toiveruuat, pinaattilättyjä lounaalla ja päivällä lihapullia:rolleyes:

Miten Kais se sun avokado? Latvoitko sä sitä? Mulla on tuo taimi kohta 25cm ja lueskelin et sillon pitäis latvoa, mut nyt on epävarmuus et onko sillä väliä mistä kohtaa sen pätkäsee? Kun se ei oikein oo selvinny mistään. Siinä on vasta pieni lehti tupsu päässä, pitääkö niitten lehtien välistä vai paljaan varren kohdaltao_O
 
Pyykit hoidettu täälläkin nyt ruuanlaittoo vielä ku pitäs ens viikolle asti vähän jotain väännellä, aattelin tekasta makaronilaatikkoo josko olisi pari päivää niin ettei lapset narisis ruuasta:whistle:
Tänäänkin toiveruuat, pinaattilättyjä lounaalla ja päivällä lihapullia:rolleyes:

Miten Kais se sun avokado? Latvoitko sä sitä? Mulla on tuo taimi kohta 25cm ja lueskelin et sillon pitäis latvoa, mut nyt on epävarmuus et onko sillä väliä mistä kohtaa sen pätkäsee? Kun se ei oikein oo selvinny mistään. Siinä on vasta pieni lehti tupsu päässä, pitääkö niitten lehtien välistä vai paljaan varren kohdaltao_O
(y) Hyvät eväät :p
En leikannut ollenkaan. Joo,mullekin jäi epäselväksi mistä kohtaa leikata. Hyvin on kasvanut,paitsi Minttu mokoma pääsi pienimmän matalalla olevan oksan katkaisemaan ja 2 lehdessä puremajäljet :sneaky::unsure::cautious:
sketch-1559487892554.png
 
sketch-1559488475882.png Tältä näyttää vissiin puurohullun kuivakaappi :D:oops: tosin on tuolla vähän muutakin kuin puuroa :rolleyes:
Alahyllyllä on nuiden ekojen pakettien takana vielä muutama paketti :whistle:

Mistä muuten tunnistaa puurohullun ? Hullu etsii & bongaa lisää uusia puuropaketteja vaikka entisiä on vielä tähteellä :LOL::ROFLMAO:
Okei,en meinaa ostaa lisää,ennen ku pari pakettia on tyhjiä :oops:
 

Yhteistyössä