The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

:unsure: Mulla on särkeny kans jo 3 päivää... buranaa saa ottaa aamuin illoin(n)
Mulla on tosin niskat jumissa et se varmaan aiheuttaa nää säryt.
Tsemppiä. Inhottavaa nämä pääsäryt. Mulla jomottaa aika usein n viikkoa ennen menkkoja. Tosin niska tuntuu mullakin vähän olevan kipee. Neiti Minttu nukkui taas yöllä 2 krt ja aamulla miun kainalossa,niin ei pystynyt asentoo vaihtamaan kunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Hitsi,olin vastaamassa mustin & mirrin asiakaskyselyyn ja olin korjaamassa kirjoitusvirhettä kun vastaus lähti vahingossa :unsure:o_O;)
Nyt sitten näyttää oudolta miun vastaus :rolleyes::oops:
Ja yritin mennä samaa linkkiä takaisin,että voisi muuttaa,peruttaa tai lähettää uuden vastauksen,niin ei onnistu enää. :unsure::cautious:
 
Hitsi,olin vastaamassa mustin & mirrin asiakaskyselyyn ja olin korjaamassa kirjoitusvirhettä kun vastaus lähti vahingossa :unsure:o_O;)
Nyt sitten näyttää oudolta miun vastaus :rolleyes::oops:
Ja yritin mennä samaa linkkiä takaisin,että voisi muuttaa,peruttaa tai lähettää uuden vastauksen,niin ei onnistu enää. :unsure::cautious:
Noi on ihania tilanteita. Mä kerran osallistuin kilpailuun mihin piti laittaa sähköposti, ja alle nimi ni mä laitoin sähköpostiin sukunimen ja nimen kohdalle etunimen ja tajusin vasta lähettämisen jälkeen.... Oli kyllä taas oikein voittaja fiilis(n) Siinä oli vielä et voittajille ilmoitetaan sähköpostitse.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Noi on ihania tilanteita. Mä kerran osallistuin kilpailuun mihin piti laittaa sähköposti, ja alle nimi ni mä laitoin sähköpostiin sukunimen ja nimen kohdalle etunimen ja tajusin vasta lähettämisen jälkeen.... Oli kyllä taas oikein voittaja fiilis(n) Siinä oli vielä et voittajille ilmoitetaan sähköpostitse.
Jep,tosi kiva :unsure::D:D:oops:
 
Halaukset päänsärkyisille, mulla on jalat ja peppu tohjona..taas tuli huhkittua ja koska en muistanut eilen venytellä, se sitten tuntui tänä päivänä:X3:
No anyway, tunnen myös ilokseni miten kunto kasvaa vauhdilla, siitä en valita(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Muotitermiä käyttääkseni voisin sanoa, että Gulliver alkaa olla kotoutunut.
Aluksi tuo ei juurikaan uskaltanut päästää mua silmistään. Kyl se ny jo vähän uskaltaa. Nii ja sit tos taannoin alkoi se karkailu mistä syystä on tontillakin hihnassa kunnes saadaan aita kondikseen. (Gulliverin rotu on kuulemma "Italialainen aidanlävistäjä").

Mut viimeisin valtauksensa on mun sänky. Entisessä kodissaan hänellä ei ollu asiaa sänkyyn, eikä edes makuuhuoneeseen. Joten ei tuo täälläkään pyrkinyt sängylle lainkaan - aluksi. Tossa taannoin sit käväisin röökillä ja jäin naapurin kans suustani kiinni niin meni vähän pidempään niin tuo oli protestina sängyllä. Sen näki naamasta, et nyt hän on tekemässä jotain ennen kiellettyä - mitähän Aksu tähän sanoo?

Ja mitäs Aksu? Periaatteessa olen sitä mieltä, että päivänsä ulkona viettävän koiran paikka ei ole ihmissänky. Periaatteista vaan joskus pitää voida tinkiä. Tää on niin pieni kämppä, et eihän täst mitään tulis jos ainoa sallittu paikka olis oma neliön patja lattialla. Sit kun muutetaan niin katotaan onko tarvetta muuttaa sääntöjä. Ny vaan tarttee pyykätä vähän ahkerammin ja jos olen unohtanut pedata niin se on mun moka.

Sinänsä pieni ihme, et yhdeksänvuotias koira on näinkin nopsasti ja ongelmitta sopeutunut uuteen ihmiseen ja paikkaan.
Höpsöhän toi on mutta onpahan mun höpsöni.
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Aqela

Yhteistyössä