Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voipyhätsylvikäiset ja sä kysyt tuommosta multa ja tässä sitzuazuunissa kun täällä ei tapahdu yhtään mitään:unsure::notworthy:...

Skarppi on melkeen kuin harppi, missä on se hitoksen terävä kärki joten terävänä tässä pitäs vissiin olla...ja on oikeestaan se ja sama mistä se skarppi tulee...mutta ennen kaikkea mistä tätä tekstiä tähän hätään tulee tämmösellä suoltamuksellao_O???
Mä oon harppu joka ei oo tällä hetkellä skarppi...:cautious::sleep:
 
Ei Jeesuskaan noussut ylös ku vasta 3.päivänä, joten älä säkään vapaapäivänä rehki. (y)
(Anteeks uskontopläjäys joka tuli yllättäen ja pyytämättä, lisäks taisin olla harhaoppinenki)
Mä yritän parhaan kykyni mukaan huomenna väistellä moista rehkimis-vitsautta(y)
...mutta en taija pystyä vannomaan ettenkö kuppelehtis ylhäällä hiukset tötteröisinä arkiaamujen kellotauluttamana:barefoot:
Tämän illan aikana pitäis ylläpitää tätä koomailutasoa mutta villinä veikkaan sen menevän överiksi ja jossain vaiheessa iltaa tikitän kuin singeri menemään:X3::rolleyes:
Tarttisin kunnon kalutusta pitkille unikuville, että vinkvink vaan Nukku- Ukkeli(y)

Ps. Sun uskontopläjäytyksissäs ei oo mitn soripyytelemistä, hyvä että joku pitää rotia yllä:)
 
Ehämmää tiiä...niin vaan pääs käymään:unsure:
Mä ainaki jos oon nukkunu makeasti, muistelen niitä unia vielä pitkään sinä päivänä kahvikupin ääressä.

"Aijai, uin järvessä tuhatta ja sataa"
"Lentelin pihakoivusta toiseen"
"Nii ja puhuin jonkun englantilaisen kans täydellistä englantia"
"Mieskin oli kasvattanu rintakarvat ja esitteli niitä mulle"
 
Kiitos Jätskiauto. Kiitos, kun myyt nykyään jätskejä, joissa on PILLI. Menee helatorstai mukavasti, kun pillit soi kotona.
...että ihan ilolla sitten perjantaina töihin (y)
Sun parasta aattelevat kun herättelevät jaksaajaksaa painaapainaa- työmotivaatiota :)

...boikotoi seur.kerralla mokomaa kaaraa:cautious: ja hanki ihan perustavistötteröt pakastimeen, häviää se herkkunapsutus niilläkin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Kiitos Jätskiauto. Kiitos, kun myyt nykyään jätskejä, joissa on PILLI. Menee helatorstai mukavasti, kun pillit soi kotona.
Ai nii sekin on tällä viikolla. Muksut ryöstää mut aina 2 viikon välein ja kirmaa Jätskiautolle.
Sen mainoslehtistä luetaan innokkaammin kuin koulukirjoja...

Mut jätskiveneet on hyviä. Ja turkinpippuripuikot. (y)
 
...että ihan ilolla sitten perjantaina töihin (y)
Sun parasta aattelevat kun herättelevät jaksaajaksaa painaapainaa- työmotivaatiota :)

...boikotoi seur.kerralla mokomaa kaaraa:cautious: ja hanki ihan perustavistötteröt pakastimeen, häviää se herkkunapsutus niilläkin:)
Pitäisi olla niissä jätskipakkauksissa kunnon varoitukset moisista vehkeistä. Prkl :devil:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä ainaki jos oon nukkunu makeasti, muistelen niitä unia vielä pitkään sinä päivänä kahvikupin ääressä.

"Aijai, uin järvessä tuhatta ja sataa"
"Lentelin pihakoivusta toiseen"
"Nii ja puhuin jonkun englantilaisen kans täydellistä englantia"
"Mieskin oli kasvattanu rintakarvat ja esitteli niitä mulle"
:eek: " mieskin " :unsure:
 
Ai nii sekin on tällä viikolla. Muksut ryöstää mut aina 2 viikon välein ja kirmaa Jätskiautolle.
Sen mainoslehtistä luetaan innokkaammin kuin koulukirjoja...

Mut jätskiveneet on hyviä. Ja turkinpippuripuikot. (y)
Ostin tietty toffeeveneitä. Ehkä niistä voi nauttia korvatulpat korvissa. Ja meillä käy onneksi käy vain kerran kuussa Jätskiauto täällä maalla :)
 

Yhteistyössä