Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mikä tuo skarppi tarkoittaa ja mistä se tuloo?
Voipyhätsylvikäiset ja sä kysyt tuommosta multa ja tässä sitzuazuunissa kun täällä ei tapahdu yhtään mitään:unsure::notworthy:...

Skarppi on melkeen kuin harppi, missä on se hitoksen terävä kärki joten terävänä tässä pitäs vissiin olla...ja on oikeestaan se ja sama mistä se skarppi tulee...mutta ennen kaikkea mistä tätä tekstiä tähän hätään tulee tämmösellä suoltamuksellao_O???
 
vierailija
Voipyhätsylvikäiset ja sä kysyt tuommosta multa ja tässä sitzuazuunissa kun täällä ei tapahdu yhtään mitään:unsure::notworthy:...

Skarppi on melkeen kuin harppi, missä on se hitoksen terävä kärki joten terävänä tässä pitäs vissiin olla...ja on oikeestaan se ja sama mistä se skarppi tulee...mutta ennen kaikkea mistä tätä tekstiä tähän hätään tulee tämmösellä suoltamuksellao_O???
Ok, no nyt selevesi, kiitos!
 
Töppöset löytyy mut mistäs mä terhakat löydän *skannaa epätoivoisesti*...:oops:

Mutta kooma on tänään. Ei wanhana saa valvoa myöhään.
Awww, sä oot yhtä terhakkuuta koko nainen:love:

Mä kieltäsin niin kokonaan yliennenaikaiset ylösnousemukset mutta minkäs teet - huomenna kuitenkin kimpoilen sähikäisenä ylös vapaapäivän iloksi samoihin kukonpieremän aikoihin(y)
 
Awww, sä oot yhtä terhakkuuta koko nainen:love:

Mä kieltäsin niin kokonaan yliennenaikaiset ylösnousemukset mutta minkäs teet - huomenna kuitenkin kimpoilen sähikäisenä ylös vapaapäivän iloksi samoihin kukonpieremän aikoihin(y)
Ei Jeesuskaan noussut ylös ku vasta 3.päivänä, joten älä säkään vapaapäivänä rehki. (y)

(Anteeks uskontopläjäys joka tuli yllättäen ja pyytämättä, lisäks taisin olla harhaoppinenki)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä