Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei tällä hetkellä, nexiumia lääkäri joskus määräs ku somac ei auttanut mutta en oo tarvinnu lääkkeitä ainakaan pariin vuoteen, tai siis oon tarvittaessa ottanu ruokasoodaa tai rennien tms. Paras ois kun sais ruokavalion suhteen petrattua:notworthy:
Poikien mummolle sanottiin ettei rennie auta pahaan refluksiin..se vaan neutralisoi mutta ei estä sitä nousua.
 
Mä voin hienosti juoda kahvia aamulla/aamupäivällä kunhan pidän hiilihydraatit -etenkin illalla- minimissä.

Eikä tarvitse mitään evässalaatteja kun ostaa kurkun ja sille dipiksi vaikka valmista hummusta. Ja sit näitä http://www.calvo.fi/tuote/tonnikalafilee-oliivioljyssa-valkosipulilla/ makoisia tonnikalapurkillisia, minitomaatteja, joskus voi napata matkaan keitetyn kananmunan, liidelistä niitä minisalamipötköjä, käikäle juustoa tai vaikka pussillinen kuivalihaa.

Noilla on pärjätty useampikin kesä työmaanlaidalla, vaikkei oo ees jääkaappia ollut käytössä.
Kiitos hyvistä ideoista! Täytyy yrittää saada itseä niskasta kiinni:) Mulla vaan iskee yleensä kaupassa sellanen omituinen etten osta itelleni mitään erityistä, mukuloille ja ukolle kaikkee listan ulkopuolelta mut sit ku itelle pitäis ni alan nuukaileen:oops:.
Mä en nykyään useinkaan illalla syö mitään, välillä en syö työpäivän jälkeenkään mitään et töissä vaan ne leivät ja aamulla kahvin kans leipä. Ennen lapsia jaksoin keskittyä omaankin hyvinvointiin, liikuin ja söin hyvin, vhh:lla olin pari kolme vuotta, mut jotenkin en enää meinaa "päästä jaloilleni", tuntuu että väsymys iskee just sillä sekunnilla kun pitäis omaan itseen panostaa(n)
 
Poikien mummolle sanottiin ettei rennie auta pahaan refluksiin..se vaan neutralisoi mutta ei estä sitä nousua.
Ei auta ei, mulla on ollut vaan nyt pitkä pätkä etten ole tarvinnut lääkkeitä ja juurikin lievään oireiluun käyttäny noita mietoja lääkkeitä.
Nexiumilla sain parin kk:n kuurina kahteen otteeseen vatsan/ruokatorven kuntoon. Mielelläni en käyttäis mitään, kun ei ne koskaan hyvästä ole... Vasta sitten kun ei pysty oleen tai hoitaan töitä kunnolla vaivojen vuoksi haen reseptin.:) Mulla todettiin refluksi joskus 8 vuotta sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei auta ei, mulla on ollut vaan nyt pitkä pätkä etten ole tarvinnut lääkkeitä ja juurikin lievään oireiluun käyttäny noita mietoja lääkkeitä.
Nexiumilla sain parin kk:n kuurina kahteen otteeseen vatsan/ruokatorven kuntoon. Mielelläni en käyttäis mitään, kun ei ne koskaan hyvästä ole... Vasta sitten kun ei pysty oleen tai hoitaan töitä kunnolla vaivojen vuoksi haen reseptin.:) Mulla todettiin refluksi joskus 8 vuotta sitten.
Mulla ei tuota ole, mutta närästystä on joskus (harvoin, en edes muista koska viimeks) ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ei auta ei, mulla on ollut vaan nyt pitkä pätkä etten ole tarvinnut lääkkeitä ja juurikin lievään oireiluun käyttäny noita mietoja lääkkeitä.
Nexiumilla sain parin kk:n kuurina kahteen otteeseen vatsan/ruokatorven kuntoon. Mielelläni en käyttäis mitään, kun ei ne koskaan hyvästä ole... Vasta sitten kun ei pysty oleen tai hoitaan töitä kunnolla vaivojen vuoksi haen reseptin.:) Mulla todettiin refluksi joskus 8 vuotta sitten.
Entäs somac ?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä