Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aqela, puolusta sinä mua joskus, kun itse en ole täällä.
Mehän olemme kamuja!

T, Algoma.
Ei millään pahalla (mä en tiedä siis tätä Aqela-RakasMuru-uniaika-Algoma -kuviota), mut etkö sä voi miehenä itse puolustaa itseäsi? (n)

En mäkään mitään puolustusasianajajaa täällä oo itselleni tilannu, vaan jos joku aukoo mulle päätä, niin hoitelen sen itse - joskus tulee kyl liian rumaa jälkeä eli myönnän, olen vähän liian raaka ja julma nainen. :whistle:
 
Aqela
Ei millään pahalla (mä en tiedä siis tätä Aqela-RakasMuru-uniaika-Algoma -kuviota), mut etkö sä voi miehenä itse puolustaa itseäsi? (n)

En mäkään mitään puolustusasianajajaa täällä oo itselleni tilannu, vaan jos joku aukoo mulle päätä, niin hoitelen sen itse - joskus tulee kyl liian rumaa jälkeä eli myönnän, olen vähän liian raaka ja julma nainen. :whistle:
Ei ole kuin aqela ja algoma. Muu on jonkun tuottamaa mielikuvitusta. Mutta haittaneeko tuo mittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ei millään pahalla (mä en tiedä siis tätä Aqela-RakasMuru-uniaika-Algoma -kuviota), mut etkö sä voi miehenä itse puolustaa itseäsi? (n)

En mäkään mitään puolustusasianajajaa täällä oo itselleni tilannu, vaan jos joku aukoo mulle päätä, niin hoitelen sen itse - joskus tulee kyl liian rumaa jälkeä eli myönnän, olen vähän liian raaka ja julma nainen. :whistle:
Ja siis sori, en puutu asioihinne enää. :) Peitelköön kuka tahansa toisen illalla ja hierokoon niskoja ja lähetelkööt pusuja jajaja, ei mulle kuulu. :oops:(y)
 
Joo, harmaat kun päästää ketjuun niin tää muuttuu nanosekunnissa h*llujenhuoneeksi. :D

Miettikää mustat tarkoin, oisko parempi teidän ollut olla siellä rekkautuneiden Ystävä-ketjussa. :ROFLMAO:
Mutta kiva tietty kun ootte täällä vähän ylempänä, mä kun en jaksa hilata itseäni sinne alakertaan. :)
Sua varten me tultiinkin tänne, sä oot niin ihana ihminen ja hulvattoman hauska temperamenttis kanssa:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Joo, harmaat kun päästää ketjuun niin tää muuttuu nanosekunnissa h*llujenhuoneeksi. :D

Miettikää mustat tarkoin, oisko parempi teidän ollut olla siellä rekkautuneiden Ystävä-ketjussa. :ROFLMAO:
Mutta kiva tietty kun ootte täällä vähän ylempänä, mä kun en jaksa hilata itseäni sinne alakertaan. :)
:LOL::D Juuh, niin tuntuu olevan :D
Välillä on kyllä hyvä pysyä jossain muualla kuin tääl isolla puolella :unsure::rolleyes:
Ei me kai nyt ihan siel alakerrassa ( helvetissä ) olla :eek::unsure:
 

Yhteistyössä