Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä kuuntelin ennen ja edelleen kuuntelen hirveen laajalta skaalalta vähän kaikenlaista, mutta esim. Sex Pistols on sellanen ajaton mitä varmaan kuuntelen vanhana mummona keinutuolissakin:ROFLMAO: Sitten Rainbow, Def Leppard, Led Zeppelin, Mötley Crue, Metallica (mutta ei noillakaan kaikki hyviä ole), ac/dc, zztop jne...sitten taas saattaa mennä eri suuntaan ja kuuntelen Stray Catsejä:p
Nuo onkin ajalta jolloin osattiin tehdä musiikkia. Mä kuuntelen laidasta laitaan 50-90 luvun musiikkeja ja 2000 luvun alkupuolelta mut silloin rupes tuleen musiikissa käänne huonompaan. Nykyään vaan ei oikein mitään uutta hyvää tuu ja jäljellä olevat vanhenee/kuolee yks toisensa jälkeen.
 
Olet omasta mielestäsi tässäkin asiassa muita parempi? Onnea vaan jatkoon palstailun uralla.
No voi kiesus taas. En ole parempi, mutta kuuntelen eritavalla ja kiinnitän huomiota ehkä erilailla kuin jotkut. Kaikki me erilaisia ollaan eri musiikki/ruoka leffa makuinemme. Tää on palstalla kyllä on outoa, sanot mielipiteesi jostain niin heti pahotetaan mieltä. Eihän se että ajattelen asiasta eritavalla kuin toinen tarkoita sitä että se toinen on huonompi. Tai että minä olisin parempi.
 
No voi kiesus taas. En ole parempi, mutta kuuntelen eritavalla ja kiinnitän huomiota ehkä erilailla kuin jotkut. Kaikki me erilaisia ollaan eri musiikki/ruoka leffa makuinemme. Tää on palstalla kyllä on outoa, sanot mielipiteesi jostain niin heti pahotetaan mieltä. Eihän se että ajattelen asiasta eritavalla kuin toinen tarkoita sitä että se toinen on huonompi. Tai että minä olisin parempi.
mä kyllä luulen että tarkotus on pahottaa sun mieli
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Tää on palstalla kyllä on outoa, sanot mielipiteesi jostain niin heti pahotetaan mieltä. Eihän se että ajattelen asiasta eritavalla kuin toinen tarkoita sitä että se toinen on huonompi. Tai että minä olisin parempi.
Mä en tiedä miks sä oot joutunu harmaiden silmätikuksi, ei kaikille uusille niin käy.
Mä en ainakaan oo huomannu sussa mitään erikoista tai outoa. (y)

Joillakin harmailla ei taida olla elämää.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
No voi kiesus taas. En ole parempi, mutta kuuntelen eritavalla ja kiinnitän huomiota ehkä erilailla kuin jotkut. Kaikki me erilaisia ollaan eri musiikki/ruoka leffa makuinemme. Tää on palstalla kyllä on outoa, sanot mielipiteesi jostain niin heti pahotetaan mieltä. Eihän se että ajattelen asiasta eritavalla kuin toinen tarkoita sitä että se toinen on huonompi. Tai että minä olisin parempi.
Kyllä sä pidät itseäsi parempana ja musiikkimakuasi loistavana.
 
vierailija
Mä en tiedä miks sä oot joutunu harmaiden silmätikuksi, ei kaikille uusille niin käy.
Mä en ainakaan oo huomannu sussa mitään erikoista tai outoa. (y)

Joillakin harmailla ei taida olla elämää.
Onhan täällä kautta aikojen saanut kaikki uudet oman osansa kurap*skasta niskaansa jo heti alusta, toisten kohdalla se ei näytä loppuvan millään.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Mä en tiedä miks sä oot joutunu harmaiden silmätikuksi, ei kaikille uusille niin käy.
Mä en ainakaan oo huomannu sussa mitään erikoista tai outoa. (y)

Joillakin harmailla ei taida olla elämää.
No riippuu käytöksestä. Jos pitää itseään täydellisenä ja lirkuttelee kaikille miehille niin kyllä se pistää silmään. Te rekisteröityneet pidätte nuo-leskelusta mutta meistä muista se on oksettavaa.
 
No riippuu käytöksestä. Jos pitää itseään täydellisenä ja lirkuttelee kaikille miehille niin kyllä se pistää silmään. Te rekisteröityneet pidätte nuo-leskelusta mutta meistä muista se on oksettavaa.
Häh. Mä oon jutellu eilisen päivän palstalla suurimmaksi osaksi miehille, miehet on hauskoja (on naisetkin). Tavallista läppää, en mäkään rupea murjottamaan itku silmässä jos joku äijä mulle kirjottaa.
 
Yks mun tuttu on kans semmonen, että hänen mielestään kaikki yhdessä naureskelu, hymyily ja ystävällisesti puhuminen on lässytystä ja nuoleskelua.
Ei tartte mainita erikseen että kyseinen henkilö on ihmisten kanssa riidoissa aika paljon...
 

Yhteistyössä