Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kuulostaa hyvältä! Tai ainakin ne tomaatit on varmaan hyviä. Me ollaan istutettu perunaa, tilliä, herneitä, salaattia, punajuuria, porkkanaa. Vielä meinattiin mansikkaa laittaa.
Toivottavasti onnistuu tänä vuonna. En ole oikein viherpeukalo, harjoittelen, ja joskus tomaatti ei kerkeä kypsentää satoa kun tulee syksy.. Pitäisi muistaa oikeaan aikaan leikata niin se keskittyisi sitten siihen sadon kypsyttämiseen eikä pituuskasvuun. Mutta mikä on oikea aika :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Toivottavasti onnistuu tänä vuonna. En ole oikein viherpeukalo, harjoittelen, ja joskus tomaatti ei kerkeä kypsentää satoa kun tulee syksy.. Pitäisi muistaa oikeaan aikaan leikata niin se keskittyisi sitten siihen sadon kypsyttämiseen eikä pituuskasvuun. Mutta mikä on oikea aika :whistle:
Kylvitkö yläkuun aikaan siemenet? Otin viimekesäisestä heinäkuun 2. päivä kypsyneestä tomaatista siemenet talteen syyskuussa, leikkasin siivuiksi ja kuivatin ne siivut talouspaperin päällä, annoin olla helmikuulle (ohjeet anne pöyhöseltä ylakuu.com) ja siitä yhdestä tomaatista saaduista siemenistä kasvatin kaikki tomaatit. Kukkivat nyt kasvihuoneessa. Lajikekysymys ennenkaikkea, tiedät varmaan?
 
Ei mitään henkilökohtaista.
katso liitettä 6857
Niinkuin sanoin, parin soinnun perusteella annetulla tuomiolla ei paljo painoarvoa ole:rolleyes:

Mä koetin kuunnella, mutt nehän kuulostaa ihan joltain tyypilliseltä tusinapoikabändiltä(n)
Anna mä arvaan et kuuntelit niitä highschool punkkiajan biisejä.
Uudempi tuotanto on aikuisempaa. Se mikä itseä kiehtoo on se et noista ei kertakuuntelulla saa kaikkea irti, musiikillisesti hyviä yksityiskohtia täynnä sen sijaan että rämpytettäs biisit parilla soinnulla läpi niinkuin monesti vastaavan genren bändeillä on tapana. Ja sanoitukset, mä tykkään et biiseissä on kunnon sanat eikä pelkkää liirum laarumia. Harvinaista herkkua nykykuran joukossa. 13voices albumi tehtiin sen jälkeen kun laulaja joutu koomaan ja meinas kuolla mutta ihmeenkaupalla selvis ja sillä levyllä se käsittelee kaikesta entisestä (alkoholi,masennus yms.)eroon pääsyä.

Mutta mun onnekseni se että muut ei niitä osaa kuunnella ei vähennä mun nautintoani heidän musiikkia kohtaan:rolleyes:
 
Anna mä arvaan et kuuntelit niitä highschool punkkiajan biisejä.
Emmä tiedä mitä ne edusti mutta esim tätä yritin kuunnella:
ja

Mä kuuntelin ennen ja edelleen kuuntelen hirveen laajalta skaalalta vähän kaikenlaista, mutta esim. Sex Pistols on sellanen ajaton mitä varmaan kuuntelen vanhana mummona keinutuolissakin:ROFLMAO: Sitten Rainbow, Def Leppard, Led Zeppelin, Mötley Crue, Metallica (mutta ei noillakaan kaikki hyviä ole), ac/dc, zztop jne...sitten taas saattaa mennä eri suuntaan ja kuuntelen Stray Catsejä, the hillbilly moon explosionia, relaxtrio (raumalta), imelda may. fatboy...jne jne...
Sitten taas saattaa mennä ihan eri suuntaan ja kuuntelen varsinkin kuntoillessa jotain tämän tyyppistä...
ym..:p
 

Yhteistyössä