Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miksi Päät ön ei enää kirjoita mitään Ele na777?Onko ne taas vihoissa keskenään?
On juu, tökkäs mua haarukalla silmään ja mä kuittasin kaulimella päähän. :ROFLMAO:
Mikset itse kirjaudu, vai etkö kehtaa? Äläkä vaan valehtele taas ettei ole nimimerkkiä. Jatka ihmeessä taas itekses. Olet helppo kuin naapurin koira, kerran päivässä heittää sille jotain niin se käyttää koko seuraavan vuorokauden vahtaamiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
On juu, tökkäs mua haarukalla silmään ja mä kuittasin kaulimella päähän. :ROFLMAO:
Mikset itse kirjaudu, vai etkö kehtaa? Äläkä vaan valehtele taas ettei ole nimimerkkiä. Jatka ihmeessä taas itekses. Olet helppo kuin naapurin koira, kerran päivässä heittää sille jotain niin se käyttää koko seuraavan vuorokauden vahtaamiseen.
Ensimmäistä kertaa kirjoittelen tänne.Aika ikävä vastaanotto kieltämättä.
 
On juu, tökkäs mua haarukalla silmään ja mä kuittasin kaulimella päähän. :ROFLMAO:
Mikset itse kirjaudu, vai etkö kehtaa? Äläkä vaan valehtele taas ettei ole nimimerkkiä. Jatka ihmeessä taas itekses. Olet helppo kuin naapurin koira, kerran päivässä heittää sille jotain niin se käyttää koko seuraavan vuorokauden vahtaamiseen.
Yks ruokkii naapurienki koirat. (n) Onks ne nälässä? Tule apuun, Anja!
 

Yhteistyössä