Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitähän tikkaria sitä nyt pitäisi imeä. Väsyttää! Mikä lie syynä. Pilvinen sää mutta sateeton. Valvominen ja lätkäjuhlinnan seuraaminen, vai mikä. Pitäisi päivään piristyä!
Liikaa hiilaria penkkiurheilijalla? Mulla ei väsytä yhtään, vaikka kaikki ohjelmat katsoin. Ei kannata syödä tv:n ääressä mitään ja pelitkin on mukava nähdä selvinpäin.
 
ihmisiäonkahdenlaisia.jpg :cautious: ja tänä aamuna mä olin tuo oikeanpuoleinen.
Saakuran puhelin kun alkoi plimplottamaan viestejä yhdeltä kaverilta klo 7 aikaan ja joo, tiedän..ois pitänyt laittaa luuri kiinni tai ees äänettömälle yöks.:notworthy:
 
Aqela
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Liikaa hiilaria penkkiurheilijalla? Mulla ei väsytä yhtään, vaikka kaikki ohjelmat katsoin. Ei kannata syödä tv:n ääressä mitään ja pelitkin on mukava nähdä selvinpäin.
No mä en vetäny illalla muuta ku lasillisen vettä ja silti väsyttää. Tosin siihen EHKÄ on syynä se etten malttanu olla kattomatta kultajuhlintaa. Ja menin nukkuun lopulta about 1.00 ja jouduin herään 5.00:whistle:
Tosin on sen verran kiakkohuumaa jäljellä et vetelen vähä ylikierroksilla vielä vaikka väsyttää:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
vierailija
Eiku siis olkapää ja olkavarsi. En tiedä mimä siinä on. 2 viikkoa ollut kipeä. Onneksi ei ole töihin menoa. Menen kouluun 12.00.
Olkapäähän tulee tietyssä iässä sellainen vaiva, mikä kestää vuoden. En ollut koskaan kuullut siitä ennenkuin tuttavilla oli ollut se ja tulipa tuo itsellekin. Rajoita nyt suolankäyttöä ja köllöttele kyljelläsi niin, että olkapää on ylempänä kuin sydän. Nosta se käsi kattoa kohti tai anna levätä tyynyn päällä. Se vaan sattui auttamaan, kun sai nesteet alemmas. Ja varmaan otin kurkumaakin tuolloin, mut muutaman kerran päivässä nostin käden ylös. Kukaan ei osaa sanoa, mikä se on, mut niin vain hävisi mut kesti vuoden, todella. Kaikenlaista:giggle:
 
Aqela
Olkapäähän tulee tietyssä iässä sellainen vaiva, mikä kestää vuoden. En ollut koskaan kuullut siitä ennenkuin tuttavilla oli ollut se ja tulipa tuo itsellekin. Rajoita nyt suolankäyttöä ja köllöttele kyljelläsi niin, että olkapää on ylempänä kuin sydän. Nosta se käsi kattoa kohti tai anna levätä tyynyn päällä. Se vaan sattui auttamaan, kun sai nesteet alemmas. Ja varmaan otin kurkumaakin tuolloin, mut muutaman kerran päivässä nostin käden ylös. Kukaan ei osaa sanoa, mikä se on, mut niin vain hävisi mut kesti vuoden, todella. Kaikenlaista:giggle:
Siihen sattuu missä asennossa vaan. Ei auta vaikka miten asettaa käden. En käytä paljo suolaa.
https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk01041
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Aqela
...koska olen laiska? Kyllä suomalainen yhden valvotun yön kestää ja lähtee työhön. Jos ei ole ajokunnossa pääsee sinne taksilla tai julkisilla.
Jep, mä luulen että aika monella on ymmärtäväinen pomo, ja sille riittäisi sanoa vaan "saatan käydä töissä hitaalla tänään kun olin torilla juhlimassa Leijonia". Ei Suomi joka päivä mestaruutta voita. Ja luulen että pomo itse katsoi ottelua myös, ja hänen kanssa vaan käytäisiin ottelua läpi.

Eri asia jos olisi joku aivokirurgi tai lennonjohtotornin työntekijä, sit on nukuttava työpäivää ennen hyvin....
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä