Paljonko veloittaisit seksipalveluista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tutunkauppaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos äijällä on mistä maksaa nii mikäs siinä. Itse sain tossa viime kesänä kirpputorilla pöytää järjestellessäni hyvän tarjouksen: 500e jos lähden treffeille about 70 papparaisen kans. jostain syystä luuli minua maksuliseksi :D
En lähtenyt vaikka rahasta olisi ollut puute :l

[QUOTE="...";29776905]No jos äijällä on mistä maksaa nii mikäs siinä. Itse sain tossa viime kesänä kirpputorilla pöytää järjestellessäni hyvän tarjouksen: 500e jos lähden treffeille about 70 papparaisen kans. jostain syystä luuli minua maksuliseksi :D
En lähtenyt vaikka rahasta olisi ollut puute :l[/QUOTE]
Kyllä 500 on aika vähän 70 papparaisesta! Mitä siitä jää per ukko, vähän reilut 7 euroo? Halvalla olis menny, hyvä että kieltäydyit.

Suomalaiset alan ammattilaiset pyytävät noin 100 euroa puolelta tunnilta ja 200 euroa tunnilta, 350 euroa parilta tunnilta ekalla kerralla. Nämä ovat siis ekan kerran hintoja, nk. vakkariasiakkaille hinnat ovat yleensä 20-50 euroa halvempia. "Parhaimpien" asiakkaiden kanssa ne voidaan neuvotella vieläkin alemmiksi, jos käyvät usein tai ovat erityisen mukavia tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs alalla ollut;29777277:
Suomalaiset alan ammattilaiset pyytävät noin 100 euroa puolelta tunnilta ja 200 euroa tunnilta, 350 euroa parilta tunnilta ekalla kerralla. Nämä ovat siis ekan kerran hintoja, nk. vakkariasiakkaille hinnat ovat yleensä 20-50 euroa halvempia. "Parhaimpien" asiakkaiden kanssa ne voidaan neuvotella vieläkin alemmiksi, jos käyvät usein tai ovat erityisen mukavia tms.

Mikäs tekee asiakkaasta hyvän?

Fiksut, siistit, luotettavat, mukavat, sellaiset joiden kanssa synkkaa - niin seksissä kuin keskustellessakin. "Nopea tyytyväisyys" ei liene vakkareiden kohdalla se pääasia. Vakkareista, kuukausia käyneistä, tulee lopulta vähän niin kuin kavereita. Kumpikin tietää mitä saa ja homma on turvallista puolin ja toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs alalla ollut;29777494:
Fiksut, siistit, luotettavat, mukavat, sellaiset joiden kanssa synkkaa - niin seksissä kuin keskustellessakin. "Nopea tyytyväisyys" ei liene vakkareiden kohdalla se pääasia. Vakkareista, kuukausia käyneistä, tulee lopulta vähän niin kuin kavereita. Kumpikin tietää mitä saa ja homma on turvallista puolin ja toisin.

Hyvän aviomiehen kriteerit?;)

No suurin osa asiakkaista on jonkun aviomiehiä. Ja uskoisin että tällaisessa asiakkuussuhteessa sekä asiakas että nk. palveluntarjoaja pyrkivät pitämäänkin tilanteen sellaisena. Kumpikin säilyttää yksityisyytensä. Monilla asiasta tietämättömillä on ehkä kuva, että kaikki asiakkaat olisivat jotenkin kamalia retkuja ja homma olisi kylmää jyystämistä. Vaikka tosiasiassa pidemmissä asiakkuussuhteissa hommasta tulee aika leppoisaa ja itse asian lisäksi siihen saattaa liittyä paljonkin jutustelua ja kahvinkeittoakin. Maksettuun aikaan voi kuulua paljon muutakin kuin vain seksiä. :)

Eli tilanne on seuraava. Minulla oli vajaan vuoden verran nk. vakipanosuhde erään ihan mukavan, mutta kuolettavan tylsän miehen kanssa. Kyllästyin kuitenkin siihen tylsään seksiin ja lopetin suhteen pari kuukautta sitten. Nyt tämä mies on kuitenkin alkanut vonkaamaan jatkoa seksisuhteelle ja koska en ole asialle lämmennyt, tarjosi hän rahaa ikään kuin voiteluaineeksi. Kieltäydyin ensin jyrkästi, mutta sitten aloin miettimään, että mikä ettei, saisihan siitä ainakin rahaa, jos ei muuta. No joo, saattaa siitä joskus tuurilla saada muutakin nautintoa, mutta pääasiassa ajattelen tässä nyt rahaa.

Sain jo selville, että ammattilaiset veloittavat n. 200e/tunti. Itse ajattelin veloittaa vähän enemmän, jos vaan saan miehen siihen suostumaan. Ajattelin yrittää nyhtää tuon saman 200e puolesta tunnista, satasella voisin myydä pikaisen suikkarin.

En kaipaa moraalisaarnoja, mutta mitä mieltä olette, ovatko nuo suunnittelemani hinnat ok? Korostan vielä, että ko. mies on ihan mukava ja tykkään hänen seurastaan, mutta kun se seksi vaan on niin tylsää (mies laukeaa tosi nopeasti jne.).

Eli tilanne on seuraava. Minulla oli vajaan vuoden verran nk. vakipanosuhde erään ihan mukavan, mutta kuolettavan tylsän miehen kanssa. Kyllästyin kuitenkin siihen tylsään seksiin ja lopetin suhteen pari kuukautta sitten. Nyt tämä mies on kuitenkin alkanut vonkaamaan jatkoa seksisuhteelle ja koska en ole asialle lämmennyt, tarjosi hän rahaa ikään kuin voiteluaineeksi. Kieltäydyin ensin jyrkästi, mutta sitten aloin miettimään, että mikä ettei, saisihan siitä ainakin rahaa, jos ei muuta. No joo, saattaa siitä joskus tuurilla saada muutakin nautintoa, mutta pääasiassa ajattelen tässä nyt rahaa.

Sain jo selville, että ammattilaiset veloittavat n. 200e/tunti. Itse ajattelin veloittaa vähän enemmän, jos vaan saan miehen siihen suostumaan. Ajattelin yrittää nyhtää tuon saman 200e puolesta tunnista, satasella voisin myydä pikaisen suikkarin.

En kaipaa moraalisaarnoja, mutta mitä mieltä olette, ovatko nuo suunnittelemani hinnat ok? Korostan vielä, että ko. mies on ihan mukava ja tykkään hänen seurastaan, mutta kun se seksi vaan on niin tylsää (mies laukeaa tosi nopeasti jne.).
Tätä se on kun istuu lompakon päällä, kaikki pyörii rahan ympärillä:(

Ok, olet siis tuota mieltä. Minulle on oikeastaan ihan sama, miksi joku mahdollista toimintaani nimittää. Nimittäköön sitten vaikka huoraamiseksi, jos siitä tulee itselle jotenkin parempi olo. :)

Väitänpä kuitenkin, että en ole maailman ainoa nainen, jonka värkkien kostumiseen miehen varallisuudellakin on vaikutuksensa...
Siksihän tää ihmiskunta menee päin persettä.

Yhteistyössä