Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Höpö höpö, ei kukaan vaihda pyykkipulvereita eikä ota pois huonehajuja, vaikka kuinka tietäisi. Ei kukaan lopeta tuoksujen käyttöä kenenkään takia. Se nyt vaan menee niin. Mut voi niistä lemmikitkin kärsiä.
Ei mut meinasin lähinnä kukkia, voi nostaa ne vaikka parvekkeelle tai laittaa eri huoneeseen ja ovi kiinni tms. Siksi aikaa. Ja mä jätän kyllä laittamatta hajuvettä sellasena päivänä kun tiedän että hajusteallergikko kaverini tulee käymään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ei mut meinasin lähinnä kukkia, voi nostaa ne vaikka parvekkeelle tai laittaa eri huoneeseen ja ovi kiinni tms. Siksi aikaa. Ja mä jätän kyllä laittamatta hajuvettä sellasena päivänä kun tiedän että hajusteallergikko kaverini tulee käymään.
Hyvä niin, mutta käytätkö hajusteellista pyykkipulveria? Ne haisee vielä hajusteetomankin pesun jälkeen voimakkaasti.
 
Eikun ihan terve olen, mutta ei sovi sun pirtaan, tiedetään. Mut sillehän ei mitään voi.
Mutta yliherkkyys kaikelle ei ole tervettä. Terve aikuinen kestää paljon asioita.

Saanko arvata? Olet asunut lapsuutesi homeasunnossa tai opiskellut homekoulussa, ja siitä on tullut kemikaali-ja tuoksuyliherkkyys.

Yksioikoinen vanhempiesi kasvatustyyli ja rankka lapsuus on aikaansaanut sitten lisäksi hypokondriaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Moikka.
Varmaan saataa täälläkin taas jossain vaiheessa,on sen verran pilvessä taivas.
Ruislimppua,margariiniä ja kaakaota pienellä ripauksella kahvia aamupalalla.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Elena777

Yhteistyössä