Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jahas. Jospa kaupoille.

Jotain grillattavaa pitää saada. :p
ribsejä?
Kanaa?
Makkaraa?
Maissia ym kasviksia vartaassa?

Tekee mieli syödä jotain kun miettii näitä...(n)
Saiskin hyvin tehtyä ribsiä..joskus ostin lidlistä sellasia amerikkalaistyyliin maustettuja ja hyhhyijjää miten pahasti ne oli sokerilla pilattu:sick::sick:
Ja joo tiedän, ribsiliha on possua, mutta muistan joskus syöneeni sellasta missä oli vähän palaneet rapsakkaat reunat ja ne maistui hyvälle...tai sitten sekoitan nyt kokonaan ribsit ja jonkun muun missä on kylkiluut mukana:oops:
 
vierailija
No mutta tottakai, pyrin aina suosimaan kotimaisia elintarvikkeita(y)
Ärsytti muuten ihan hiivatin paljon muutama viikko sitten, kun teki mieli omenoita ja kaupassa oli kaikki omenat puolalaisia..sitten löytyi pieni laatikko suomalaisia omenia, jotka toki ostin...mutta olivat liian mauttomia ja jauhoisia syötäväks.
Mitä muuta ne voi tähän aikaan vuodesta olla?
 
Heipä hei! :)
Pääsin onneks puoli tuntia aiemmin töistä kun saatiin hommat tehtyä.
Nyt ei enää se askartelu kuulosta yhtään houkuttelevalta ajatukselta vaan taidanpa yrittää johonkin väliin pikku torkkuja. Mä en vaan oikein tykkää päikkäreistä kun inhottaa herätä täysin kesken unien:unsure:
Mulla menee kesäks unet ihan perseelleen, mä en vaan nuku, syksyllä sitten taas:), Tosin muksujen saannin jälkeen ei syksyllä ja talvellakaan ole tarttenut pitkiä unia nukkua:unsure:.
Jos pystyis niin nukkusin varmaan 9-12h niinku ennen lapsia.

Ei kai ne suljetulla koneita saa käyttää tai edes kännyköitä?
Eikös sekin hullu joka sitä ostoskeskusta oli jollain pommilla uhkaillut, ollut jossain lataamossa missä sai sit jonkun puoli tuntia käyttää konetta tyyliin kerran viikossa tms. En muista kyl tarkalleen.o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä