Mikäs mokoma siinä?Piti ottaa panadol 1000mg ja burana 600mg. Olkapää on niin kipeä. Ollut 2 viikkoa.
En tiedä. Sama kipu oli viime vuonna vasemmassa olkapäässä. Nyt on oikeassa olkapäässä.Mikäs mokoma siinä?
Outoa Mun työkaverilla on kalkkipatti olkapäässä ja se tekee sen olkapään kipeeks, mut se vaiva on kai sellanen ettei se oikein välillä poistu vaan on kai koko ajan... Toki rasittaessa kipeytyy enempi. Toivottavasti saat sen lääkkeillä kuriinEn tiedä. Sama kipu oli viime vuonna vasemmassa olkapäässä. Nyt on oikeassa olkapäässä.
Jos ei mene ohi niin pitää käydä lääkärillä.Outoa Mun työkaverilla on kalkkipatti olkapäässä ja se tekee sen olkapään kipeeks, mut se vaiva on kai sellanen ettei se oikein välillä poistu vaan on kai koko ajan... Toki rasittaessa kipeytyy enempi. Toivottavasti saat sen lääkkeillä kuriin
Hah hah.. Kun särkylääkkeiden vaikutus loppui niin kipu tuli takaisin.
Otin yöllä 4mg sirdaludia. Sekään paljo auta. Kohta lisää nappeja.
Voi kun saisit avun noihin jatkuviin särkyihin niin ettei aina tarttis turvata lääkkeisiinOtin yöllä 4mg sirdaludia. Sekään paljo auta. Kohta lisää nappeja.
Joo Katsotaan kun loma alkaa. Meneekö ohi. Välillä olen venytellyt.Voi kun saisit avun noihin jatkuviin särkyihin niin ettei aina tarttis turvata lääkkeisiin
Mulla on alaselässä ollut jo tosi pitkään joku lihasjumi, vasemmalla puolella, heti pakaran yläpuolella...kävellessä siihen sattuu paljon ja sitten huomaamatta jännitän koko vasenta puolta niin, että vasemman jalan pohje kipeytyy myös useinJoo Katsotaan kun loma alkaa. Meneekö ohi. Välillä olen venytellyt.
Täällä oli kanssa satanut, kivasti raikastaa ilmaaViime yönä satoi vettä.
Mulla on alaselässä ollut jo tosi pitkään joku lihasjumi, vasemmalla puolella, heti pakaran yläpuolella...kävellessä siihen sattuu paljon ja sitten huomaamatta jännitän koko vasenta puolta niin, että vasemman jalan pohje kipeytyy myös usein
Mä aattelin mennä hierottavaks jo tässä kuussa
Venyttele, jos vaikka auttaa. Mä olen hyvä hieromaan. Tulenko käymään ensi kuussa?
Hyvä Minulta saat ilmaiseksi. Ajatus kuitenkin on että on kiva nähdä sua.Mä aattelin mennä hierottavaks jo tässä kuussa
Prisma tai sittari? Hyvyydestä en tiedä.Tietääks kukaan onko nää hyviä suolakurkkuja mistähän sais ja siis noi tavalliset suolakurkut, ei valkosipulilla maustetut?
http://myrttisenkurkut.fi/suolakurkut/
Ok, kun en tykkää etikalle maistuvista suolakurkuista..ja hirveen usein suolakurkut maistuu enemmänkin maustekurkuille ja niistä en tykkää yhtäänPrisma tai sittari? Hyvyydestä en tiedä.
Sama täällä.Ok, kun en tykkää etikalle maistuvista suolakurkuista..ja hirveen usein suolakurkut maistuu enemmänkin maustekurkuille ja niistä en tykkää yhtään
PäivääHuomentapäivää katso liitettä 6801