vierailija
Alkuviikon pikahelteet oli jo tarpeeksi paljon tälle kesää.Huono olo oli vain ja öisin nukku hikilammikossa.
Ei riitäAlkuviikon pikahelteet oli jo tarpeeksi paljon tälle kesää.Huono olo oli vain ja öisin nukku hikilammikossa.
Nöyyy, ei päässyt vielä edes uimaanAlkuviikon pikahelteet oli jo tarpeeksi paljon tälle kesää.Huono olo oli vain ja öisin nukku hikilammikossa.
Ei uimiseen tarvita helteitä.Nöyyy, ei päässyt vielä edes uimaan
Kyllä mä tartten, veden pitää olla tarpeeks lämmintä ennenkun uskallan mennä siihenEi uimiseen tarvita helteitä.
Mä yritin käydä hakemassa jalallista tuuletinta, mutta olivat loppuneet jo.Jeiiii! Meidän ilmastointilaite on lähtenyt saksasta kohti suomea.
Kyl nyt varmaan menee kelit pakkasen puolelle...
Saksasta asti Eikö suomesta muka löytyny mitään?Jeiiii! Meidän ilmastointilaite on lähtenyt saksasta kohti suomea.
Kyl nyt varmaan menee kelit pakkasen puolelle...
Tilaa netistä,minä tilasin meille ilmanviilentäjän jossa muitakin toimintoja.Mä yritin käydä hakemassa jalallista tuuletinta, mutta olivat loppuneet jo.
NIin oon vähän aatellut, täytyy vielä katella ja tutkia mikä olis hyvä merkki...ihan hirveen kallista en halua ostaa, mutta en kuitenkaan sellasta millä ei tee mitään.Tilaa netistä,minä tilasin meille ilmanviilentäjän jossa muitakin toimintoja.
Mikä on budjetti?NIin oon vähän aatellut, täytyy vielä katella ja tutkia mikä olis hyvä merkki...ihan hirveen kallista en halua ostaa, mutta en kuitenkaan sellasta millä ei tee mitään.
Haluatko vain sellaisen pelkän tuulettimen ettei mitään viilentäjää?NIin oon vähän aatellut, täytyy vielä katella ja tutkia mikä olis hyvä merkki...ihan hirveen kallista en halua ostaa, mutta en kuitenkaan sellasta millä ei tee mitään.
Viimekesänä oli niin lämmintä, tarkeni hyvin miehen kanssa naku-uinnilleKyllä mä tartten, veden pitää olla tarpeeks lämmintä ennenkun uskallan mennä siihen
No ois saman vempeleen saanut jälleenmyyjältä espoostakin mutta yli satasen kalliimpana.Saksasta asti Eikö suomesta muka löytyny mitään?
Postikuluineen ym tuli halvemmaksi silti?No ois saman vempeleen saanut jälleenmyyjältä espoostakin mutta yli satasen kalliimpana.
Tuli. Yli satasen edullisemmaksi.Postikuluineen ym tuli halvemmaksi silti?
Nyt jo loppunu..? Ihmiset ollu kerrankin ajoissa...Mä yritin käydä hakemassa jalallista tuuletinta, mutta olivat loppuneet jo.
Ulkomailta tilattuna monissa tuotteissa on postikulutkin pienemmät kuin suomessa. Ja iso osa tuotteista ulkomailta tilattuna tulee halvemmaksi kuin suomesta ostettuna, valitettavasti.Postikuluineen ym tuli halvemmaksi silti?
400-500 ehdoton yläraja, mutta mieluummin halvempi.Mikä on budjetti?
Itse asiassa haluisin molemmat. Makuuhuoneeseen pienen viilentäjän ja olkkariin isomman tuulettimen...tai sitten olkkariin isomman viilentäjän ja makkariin silti jalallisen tuulettimen.Haluatko vain sellaisen pelkän tuulettimen ettei mitään viilentäjää?
Joo viime kesänä sai kyllä uida paljon.Viimekesänä oli niin lämmintä, tarkeni hyvin miehen kanssa naku-uinnille
Olivat loppuneet, jäljellä ois ollut sellasia pieniä pöytätuulettimia.Nyt jo loppunu..? Ihmiset ollu kerrankin ajoissa...
Kai niitä voi varata?Olivat loppuneet, jäljellä ois ollut sellasia pieniä pöytätuulettimia.
Mä en ymmärrä miks tää sama toistuu noilla kauppiailla joka vuosi, joka vuosi käy samalla tavalla, mutta silti he eivät tilaa niitä isoja tuulettimia tarpeeksi.
Ens viikolla kuulema pitäis tulla lisää...toivottavasti kerkeen ostamaan ennenkun loppuvat taas
Emmä huomannut kysyä..Kai niitä voi varata?
Jos muut varaa, niin ei sulle jää kuormasta edes vaikka astuisit ekana kauppaan.Emmä huomannut kysyä..
Jos muut varaa, niin ei sulle jää kuormasta edes vaikka astuisit ekana kauppaan.