The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mutta tiedättekö, kun lapsosten kaverit laittelevat facebookiin kaveripyyntöjä. Kiusallista! Ku ei niitä sinne haluaisi ottaa mutta on se nyt kurjaa pahoittaa kolmetoistekesäisen nuorenmiehen mieli olemalla hyväksymättä. :confused:
Mun nuorimman pojan kaveri laittoi kaveripyynnön joskus vuosia sitten, kysyin pojalta mitä mieltä hän on siitä jos hyväksyn sen niin hän vaan naurahti ja totes, että ''Hyväksy vaan, oon mäkin N***n äidin kaverina siellä ja isänkin olisin jos se käyttäis facebookkia''.

r0s
Mitä mieltä sun lapset on siitä jos oot koulukavereiden facekaveri? Vai onko nekin kavereidensa vanhempien kans facekavereita? Ihan uteliaisuudesta kysyn kun omilla lapsilla vielä hetki aikaa tuohon ikään:) Vielä ollaan facebook vapaalla vyöhykkeellä:D
No ne koulukaverit jotka mä tunnen, jotka ovat lapsuudesta asti käyneet meillä, ovat tietysti facebookissa kavereitani kunnes jossain vaiheessa tekevät uuden tilin minne ei enää tuttuja aikuisia huolita.

Mutta tää tapaus taitaa olla tyyppi jonka kanssa kuopus pulisee usein musiikkijutuista. Tunnistin PinkFloyd-aiheisesta profiilikuvasta. Etäisyyttä nuoreenherraan on nelisen sataa kilometriä mutta taidanpa pitää tovin kaverina ja "vahtia" koska on jo täysi-ikäinen ja kuopus alle viidentoista...

Enkä tietty edes kerro kuopukselle. Ku mistäs mä voin tietää kuka mulle kaveripyyntöjä paiskoo. :sneaky:

No ne koulukaverit jotka mä tunnen, jotka ovat lapsuudesta asti käyneet meillä, ovat tietysti facebookissa kavereitani kunnes jossain vaiheessa tekevät uuden tilin minne ei enää tuttuja aikuisia huolita.

Mutta tää tapaus taitaa olla tyyppi jonka kanssa kuopus pulisee usein musiikkijutuista. Tunnistin PinkFloyd-aiheisesta profiilikuvasta. Etäisyyttä nuoreenherraan on nelisen sataa kilometriä mutta taidanpa pitää tovin kaverina ja "vahtia" koska on jo täysi-ikäinen ja kuopus alle viidentoista...

Enkä tietty edes kerro kuopukselle. Ku mistäs mä voin tietää kuka mulle kaveripyyntöjä paiskoo. :sneaky:
Noin mäkin tekisin:sneaky:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Arvatkaas mitä mun avokadon kasvannaisten joukosta löyty? Ne on mulla keittiön ikkunalla, rei'itetty pussi päällä koska jostain luin suosituksen et pitäis pitää siihen asti kunnes se kasvaa niin isoks ettei mahdu sinne tms.
No tänään aamulla kattelin että mikäs pirskatti siellä pussin alla mönkii niin siellä oli pieni vihreä "mittarimato".:rolleyes:
Kun otin pussin pois niin se tipahti ruukun reunalta ja jäi seitistä roikkumaano_O
Pirun vikkelä kaveri, vein sen sit ulos. Mut jäi mietityttään et mistähän se sinne oli eksynyt? Tota keittiön ikkunaa ei edes pidetä auki. Ja mulla on kuitenkin "vapaana" olevia viherkasveja useampikin:)

• Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777

Yhteistyössä