vierailija
Irtokarkit on kanssa sellaisia mitä ei itse viitsi ostaa kun kaikki räkii ja yskii sinne ja jotkut ottaa sormin ja maistaa ensin että kannattaako niitä pussiin ottaa.
Joo ja jotkut vanhemmat ihmiset siivoaa ohimennessään lattialle lentäneet ja tallatut karkit takaisin niihin laatikoihin. olen nähnyt omin silmin tälläistä toimintaa.Irtokarkit on kanssa sellaisia mitä ei itse viitsi ostaa kun kaikki räkii ja yskii sinne ja jotkut ottaa sormin ja maistaa ensin että kannattaako niitä pussiin ottaa.
Joo ja jotkut vanhemmat ihmiset siivoaa ohimennessään lattialle lentäneet ja tallatut karkit takaisin niihin laatikoihin. olen nähnyt omin silmin tälläistä toimintaa.
Katsot tubettajia..
Mä näin videon missä tubettaja Viheraho konttas kaupan lattialla ja söi niitä karkkeja sieltä.
No en säännöllisesti...joku laittoi viherahon videon muutaman kerran mulle, joten katoin ne...sitten sillon tällön harvakseltaan Niilo22staKatsot tubettajia..
No en säännöllisesti...joku laittoi viherahon videon muutaman kerran mulle, joten katoin ne...sitten sillon tällön harvakseltaan Niilo22sta
Luuletko olevasi joku yöllä saalistava lintu. Älä suutu, jos et tiedä vastausta.Huhuu?
Luuletko olevasi joku yöllä saalistava lintu. Älä suutu, jos et tiedä vastausta.
Mä muistan miten ihanalta kuulosti öisin herätä mummolan vintillä siihn kun ulkoa kantautui yläkammariin just toi yöllinen huhuiluHuuuu, uhuu.
Naapurin pojat siellä huhuilivat ja lempi leiskui kesäyössäMä muistan miten ihanalta kuulosti öisin herätä mummolan vintillä siihn kun ulkoa kantautui yläkammariin just toi yöllinen huhuilu
uuh uuuh aaaahHuuuu, uhuu.
uuh uuuh aaaah
En mä pöllöile kun mä.. nusnusSä et kyllä osaa pöllöillä.
yksi jos tekee pöllöääniä niin heti pitää kaikkien matkia. mene vtu u-rpo hmmettiinHuh uh huuu
No siinä tapauksessa savolaispojat kuulosti ihan pöllöiltäNaapurin pojat siellä huhuilivat ja lempi leiskui kesäyössä
Huu uuuu huh huuuuyksi jos tekee pöllöääniä niin heti pitää kaikkien matkia. mene vtu u-rpo hmmettiin
pöllöpääIhana pöllö