Täällä paistaa lekottelee arskaNyt rysähti täällä ja salamoi Vettä ei vielä näy
Kuka niitä kärventyneitä kuoria haluaa mitään ruuasta, roskapönttö on niille sopiva paikka.Jos ette ole vielä tehneet makaronilaatikkoa pellillä ja rakastatte sitä rapeaa kuorta niin testatkaa se pian .
Röyh ja örp . Ylensyönnin vaarasta varoitettu .
Mie oon sitten roskapönttöKuka niitä kärventyneitä kuoria haluaa mitään ruuasta, roskapönttö on niille sopiva paikka.
Pöh. Parhaat palatKuka niitä kärventyneitä kuoria haluaa mitään ruuasta, roskapönttö on niille sopiva paikka.
Laiskaa tuo ukostus täälläkin vielä on, tulis kunnolla päälle ni vois lähtee iltalenkilleEi sada, ei ukkosta, ei tee muuta kuin hellelukemia pitelee . Johan tässä olikin tarpeeksi tälle kesälle .
Niin on . Sie oot miun lajia .Pöh. Parhaat palat
Kuka niitä kärventyneitä kuoria haluaa mitään ruuasta
ukonilmalla ei kyllä iltalenkkeillä vaan ollaan keittiönpöydän alla tutisemassaLaiskaa tuo ukostus täälläkin vielä on, tulis kunnolla päälle ni vois lähtee iltalenkille
no niinpähukonilmalla ei kyllä iltalenkkeillä vaan ollaan keittiönpöydän alla tutisemassa
Vasta sen ohimentyä raikkaaseen ilmaan höntsäilemään
Et minun mielestä, sitten kun alat miettimään asia enemmän niin muista että ite sä tuon sanoit.Mie oon sitten roskapönttö
Et minun mielestä, sitten kun alat miettimään asia enemmän niin muista että ite sä tuon sanoit.