Mä ryhdistäydyin ja laitoin pyykit kuivumaan. Välillä laiskottaaJa mun pitäis pestä parveke, mutku laiskottaa
Pyydä että mies hieroo jalat
Jep
Mä ryhdistäydyin ja laitoin pyykit kuivumaan. Välillä laiskottaaJa mun pitäis pestä parveke, mutku laiskottaa
Pyydä että mies hieroo jalat
Me syödään ribsejä ja feta-katkarapusalaattia
Tilattiinpas ilmastointi laite, josko tänä vuonna meidän pätsi olis hitusen viileämpi
Mun pitäis kanssa tehä sitä, se karppiversio on hyvä ja mä laitoin sinne joukkoon koskenlaskijaa siivuina..tosi hyvää oli.Mulla on uunissa (päättömän innoittamana) kaalilaatikontapaista.
Vähän kyl laiskotti joten oikeisin ja laitoin vain kaalia, jauhelihaa, mausteita ja purkillisen liidelin valkosipulituorejuustoa. Nii ja tilkan vettä.
Just eilen puhuin yhden ihmisen kanssa noista..aattelin hommata sellasen pitkävartisen olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen sellasen ilman viilentäjä...neliö jutun.mä oon kanssa pohtinut, pitiskö käydä hakemassa työkämpälle joku pieni, nyt kun niitä vielä on.
Me ollaan melkein joka kevät mietitty, uitu puihin, ja sit ku helteet on päällä ni kirottu kun ei ajoissa hommattu ja aina päätetty et ens keväänä sitten, ja sama kuvio toistuu. Nyt sitten vihdosta viimein oikeesti tilattiin. Onhan nuo suht tyyriitä et täytyy toivoa et palvelee hyvinmä oon kanssa pohtinut, pitiskö käydä hakemassa työkämpälle joku pieni, nyt kun niitä vielä on.
Iltaa Lapset jo nukkumassa ja iltakaffeet parvekkeella lämpimänä iltanaIltaa
Maikkarilla Suomi-RanskaKaunotar ja hirviö nelosella.
Jäi välistä...rupateltiin kaverin kanssa ja syötiin pizzaa ja ihme kyllä, kehuttiin miehiä vaikka hänen mukaansa (vielä eilen) heitä pitäis haukkuaKaunotar ja hirviö nelosella.
Niin pitäis..mutku pitäis myös mennä suihkuun...tuukko kantamaan?Plaah, pitäs jo nukkua.
Voin kantaa sut suihkuun.Niin pitäis..mutku pitäis myös mennä suihkuun...tuukko kantamaan?
Kiitos, mä en jaksa ite kävellä kunVoin kantaa sut suihkuun.
Mikä ettei, ei mulla kyllä ole pali mittää riisuttavaa...pöksyt ja tpaita vaan...*nukahtaa melkein tähän tuoliin*Riisunko sut samalla?
Joo Vienkö sen jälkeen sänkyyn?Mikä ettei, ei mulla kyllä ole pali mittää riisuttavaa...pöksyt ja tpaita vaan...*nukahtaa melkein tähän tuoliin*
Jos mää nukkusin suihkussa ja sää peset?