minkä ikäinen alkio? Itse sain viispäiväisellä plussan pp5, mutta se on varmaan tosi harvinaista. Nyt aloitan testailut pp3, kuten viimeksikinPp6 ja ihan nega kuten arvelinkin että ois testi. Toki vielä aikasta mutta tuskinpa se muuttuu. Tuskin muuttuu koskaan. On tää yhtä rahanhukkaa kyllä. Koskaan ei tuu ees kiinnittymisyritystä.
Ei kuulemma heti ekasta aamuvirtsasta. Mullaki alkaa ovistestit, mutta 17.5 ja ultra on 20.5. Ostin cittarista joitain ovistestejä, toivottavasti ne toimii.. CB testit oli 46e 10kpl Niitä ku mun tapauksessa joutuu huonolla tuurilla tekeen monta, viimeks tein yli 2 viikkoa eikä ovista tullu..Tänään ilmoittauduin passiin. Kyselin kumminkin kaiku palvelun kautta hoitajalta siitä mikä pv pitää ilmoittautua niin selvisi sekin. 22.5 olisi folliultra ja 21.5 pitäis alkaa ovistestien teko. En saanu sen kummempaa ohjetta siihen. Mitäs muille on testeistä neuvottu, mihin aikaan päivästä teette? Jossain lukee, että aamulla ja jossain iltapäivästä... Taidan ostaa clear bluen testejä niin ei tarvi ainakaan arpoa viivojen kanssa. Jännä juttu, kun hoito lähestyy niin aloin miettiä lasten nimiä. Mistä pidän ja minä sopisi pojan nimeen.
Kuuspäivänen. Tähä mennessä on muistaakseni siirretty viis viis päivästä ja kerran yks kolme päiväinen, eipä ole plussia näkynyt... mä olisin tosi onnellinen jos joskus tulisi ees kiinnittymisyritys. Sekin tuntuu vaan olevan liikaa toivottuminkä ikäinen alkio? Itse sain viispäiväisellä plussan pp5, mutta se on varmaan tosi harvinaista. Nyt aloitan testailut pp3, kuten viimeksikin
Mulla on ollu vain lugestronit, vuoto alko 2 päivää aiemmin ku ois testin saanu tehä eli pp12 ellen väärin muista..
Mie nyt kuitenki tilasin Nyt mulla on kuukaudeksi ovistestejä, eipä lopu keskenMinkähän takia muuten verkossa myydyt clear blue ovustestit on niin paljo halvempia kuin apteekissa? Halvimmillaan katsoin eron olevan 20 €! Eikös ne nyt samaa tavara ole... me saatiin paperi, jossa ohjeistettiin ettei tilaisi testejä verkosta niiden vaihtelevan luotettavuuden vuoksi. En ihan tätä ymmärtänyt, jos kyse on kuitenkin samasta testistä
Minkähän takia muuten verkossa myydyt clear blue ovustestit on niin paljo halvempia kuin apteekissa? Halvimmillaan katsoin eron olevan 20 €! Eikös ne nyt samaa tavara ole... me saatiin paperi, jossa ohjeistettiin ettei tilaisi testejä verkosta niiden vaihtelevan luotettavuuden vuoksi. En ihan tätä ymmärtänyt, jos kyse on kuitenkin samasta testistä
Monta ja millon oot pistänyt? Itsellä viime viikol ma, ke ja pe 8naksua. Tällä viikol näytti tiistaina haaleaa plussaa mut keskiviikkona jo nega. Virallinen testipäivä olis sunnuntaiAnteeksi kun huutelen tänne väliin, mutta onko kenelläkään kokemusta, näkyvätkö Ovitrelle-naksaukset raskaustestissä? Tänään aamulla hailura plussa, mutta mietin, johtuuko vaan Ovitrellesta.
Kandee ottaa kilppariarvot TSH ja T4. Kuulemma pitaa olla 1 ja 2 valilta TSH, mielellaan lahella 1:ta, ja T4:sta en ihan varma ennen raskautta, mutta kai viitearvon ylakolmanneksessa.Mä oon kovasti miettinyt omia kilppariarvoja, TSH viime elokuussa mitattu ja arvo 2.26. Nytkun oon laihduttanut silti tuntuu että yläkropassa on läskiä joka ei oikein sula siihen malliin mitä muualta, väsymystä toisinaan ( mullahan oli marraskuussa ferritiini vaan 21 että johtui varmasti siitä myös) ja huono iho. Pitäisköhän käydä otattamassa ite se vapaa kilppariarvo..