The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Äitienpäivää kettinkiin.

Mä byggaan lattiaa ja hauveli tutkii paikkoja.
Kerrostaloon tottunut koiruus on ihan ihmeissään kun ovesta pääsee ulos ilman hihnaa ja saa touhuta jokseenkin mitä huvittaa. Niinku olis oma ovi koirapuistoon. Hevosetkin on tältä aamulta käyty haukkumassa eikä enää jaksa sitäkään. Kissat vaan karttaa häntä kuin ruttoa vaik hän ei anna siihen mitään aihetta.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Aqela
Äitienpäivää kettinkiin.

Mä byggaan lattiaa ja hauveli tutkii paikkoja.
Kerrostaloon tottunut koiruus on ihan ihmeissään kun ovesta pääsee ulos ilman hihnaa ja saa touhuta jokseenkin mitä huvittaa. Niinku olis oma ovi koirapuistoon. Hevosetkin on tältä aamulta käyty haukkumassa eikä enää jaksa sitäkään. Kissat vaan karttaa häntä kuin ruttoa vaik hän ei anna siihen mitään aihetta.
Mitä ihmettä ja ihanan karvaista siellä on tapahtunut:):D?
Sulla on siellä koiruusko? Aivan mahtavaa(y)
 
Etkö sinä lue ketjua? :eek:

Vanha kamuni hoitohauveli muutti mun luokseni eilen.
Itseasiassa mä en plärää enkä selaa vanhoja juttuja vaan tulla tupsahdan just siihen hetkeen ja kohtaan keskustelua mikä on menoillaan ja mihin pääsen sujahtamaan (tämä pätee mulla ihan irlissäkin). Yhden sivun saatan kurkata taaksepäin, siinä se. Anteeksi suo siis etten tiennyt ihan viimeisistä liikkeistäsi mutta kysymällä ja ihmettelemällähän tuokin tuli selväksi:)


Olet siis koiranomistaja koiralle joka tuntee jo tapasi. Mikäs sen helpompaa kummallekin osapuolelle:)
 
:(, mutta josko se uusi murhekin onnistuisi häipymään nopeasti puis..Sellastahan se tahtoo vain olla, "kauhuntasapainoa", ja jos meinaa olla asiat liiankin hyvin niin jossain vaiheessa jo rupee odottamaan että milloin kosahtaa ja miten pahasti..

Tsemppiä sulle*halaaruttaa*
Kiitos :love:
Toivottavasti,kyllä tuo jo vähän huolestuttaa. Viikko sitten loppui menkat ja tänään uudet menkkakivut & vuotoa.
Ois nyt tämäkin huoli saanut olla tulematta.Tarpeeksi huolissaan saa olla miehestä. Viimmeistään kesäkuussa pääsee lääkäriin.
 
Itseasiassa mä en plärää enkä selaa vanhoja juttuja vaan tulla tupsahdan just siihen hetkeen ja kohtaan keskustelua mikä on menoillaan ja mihin pääsen sujahtamaan (tämä pätee mulla ihan irlissäkin). Yhden sivun saatan kurkata taaksepäin, siinä se. Anteeksi suo siis etten tiennyt ihan viimeisistä liikkeistäsi mutta kysymällä ja ihmettelemällähän tuokin tuli selväksi:)


Olet siis koiranomistaja koiralle joka tuntee jo tapasi. Mikäs sen helpompaa kummallekin osapuolelle:)
Juu.
Ja hauveli näyttää sopeutuneen talonkin tavoille ennätysajassa. Tuollahan tuo lötköttää pihalla auringonpaisteessa nytkin. Pollet vaan käy vähän väliä ihmettelemässä uutta tulokasta. Pollet on melko tyhmiä. Ne ei o tajunneet, että hauvelilla ei ole taskuja joissa voisi olla porkkanoita.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Kiitos :love:
Toivottavasti,kyllä tuo jo vähän huolestuttaa. Viikko sitten loppui menkat ja tänään uudet menkkakivut & vuotoa.
Ois nyt tämäkin huoli saanut olla tulematta.Tarpeeksi huolissaan saa olla miehestä. Viimmeistään kesäkuussa pääsee lääkäriin.
Äh, tuo kyllä heittää kieltämättä huolikertoimia ilmaan...mutta voisiko juuri sun viimeaikaiset huolet ja stressi tehdä nyt temppujaan? Seurailehan tilannetta ja jos hiukankaan epäilyttää, niin mene lääkäriin. Sitä vartenhan ne siellä on..

Odottavan aika on nyt teille kummallekin raastava ja pitkä. Toivottavasti kuitenkin asiat myös silloin selkiintyvät..
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Juu.
Ja hauveli näyttää sopeutuneen talonkin tavoille ennätysajassa. Tuollahan tuo lötköttää pihalla auringonpaisteessa nytkin. Pollet vaan käy vähän väliä ihmettelemässä uutta tulokasta. Pollet on melko tyhmiä. Ne ei o tajunneet, että hauvelilla ei ole taskuja joissa voisi olla porkkanoita.
Eli on uudessa paikassakin ymmärtänyt olennaisemman päälle:D - jokaisesta päivästä pitää osata naattia! Koiruus on fiksuna huomannu että sä itekin rentoilet ja viihdyt siellä, niin turhiakos hänenkään tarttee yhtään sen enempää vöyhötellä(y)
 
Kiitos :love:
Toivottavasti,kyllä tuo jo vähän huolestuttaa. Viikko sitten loppui menkat ja tänään uudet menkkakivut & vuotoa.
Ois nyt tämäkin huoli saanut olla tulematta.Tarpeeksi huolissaan saa olla miehestä. Viimmeistään kesäkuussa pääsee lääkäriin.
Ei miehelläsi ole mitään hätää. Hänellä on kaksi kissaa ja upea puoliso. Hoida sinä ittesi kuntoon niin miehesi ei tartte murehtia sinun voinnistasi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä