meikä uupelot
LU 19:
lu-kek.. 7
luku:
sei.. kuo.. 10+8
mui.. 7
jy.. 13
loh... 13
LU 19:
lu-kek.. 7
luku:
sei.. kuo.. 10+8
mui.. 7
jy.. 13
loh... 13
Viimeksi muokattu:
eikä tätämeikä uupelot
LU 19:
lu-kek.. 7
luku:
sei.. kuo.. 10+8 80-luvun sketsisarjan ryhmä
mui.. 7 ei ole mulla vielä
jy.. 13 ei ole tätäkään
loh... 13
Mistähän tämä löytyisi?Tämäkin löytyi!
Kiitos avusta!LUKU ruutu.
Alhaalla Jä 9 ei vaan meinaa löytyä.
Löytyisikö apuja?
16 löytyy Lo wikistäVoisiko joku auttaa?
LUKU ruutu
Alhaalla Lo ja Ta väliset 13 ja 16
Löytyisikö apua, kiitos.
mitä ne LU ja LU on? yleissanaEnää puuttuu:
LÄNSI-UUSIMAA keskellä ylhäällä LU ja LU välinen 7 sekä
Lounaassa Mu Ta välinen 10
Kiitos jo etukäteen avusta.
Länsi-uusimaa ruudusta puuttuvaa:
NH ja SA välinen 8 oikealla alhaalla. MIKÄ AMMATTIKUNTA?
Tam 10 en keksi tätä kun Man pitemmässä muodossa ei sovi ALKAA SAMOIN KUIN KAUPUNKI + NAISEN NIMI (sataa kuin...)
VPK ylös 4
KIITOS AVUSTA, VALMISTA TULI!mitä ne LU ja LU on? yleissana
Tam.. toinen nimitys (ei manse, mutta vähän sinne päin)
Pystytkö jeesimään sen lukuruudun alaosan jy 13 ja 7 m:n kanssa?Mulla puuttuu LU19 ruudusta enää 2 sanaa:
Jär 9 googlaa rellun alueen nähtävyyksiä niin selviää järvi ja 8+5 (tähän oli vinkki että joku ruotsin kielinen paikannimi) ja toinen joka puuttuu on LIN oikeelle 8-5.
Länsi-Uusimaasta puuttuu se Tam mur murre sana ei ole varsinaisesti murre vaan sanonta, mikä toistuu muutamaan otteesew, yritän saada selkoa siitä videosta ja lisäksi puuttuu VPK ylös 4. Komedia
Vinkit ja koordinaatit jo selvillä, tähän oli tuttu työkalu!
Jy 13 laita googleen jy ja katso kuvaNyt tekee mieli vinkua kun olen itse aktiivinen auttaja ja kaipaisin todella apuja noiden jy 13 ja siitä lähtevän 7 kanssa . Voisiko joku jeesiä kun oma pää lyö ihan tyhjää?
Vinkuiita kiittää vinkistä! Käsittämätöntä, mutta en silti löydä sanaa. Epäilin alusta alkaen vahvasti että se jy 13 on lm, mutta mikään meidän koneista ei ota sanaa vastaan. Onneksi on naatit, mutta jää harmisti rellu kiinni kahdesta sanasta.Jy 13 laita googleen jy ja katso kuva
Vinkuiita kiittää vinkistä! Käsittämätöntä, mutta en silti löydä sanaa. Epäilin alusta alkaen vahvasti että se jy 13 on lm, mutta mikään meidän koneista ei ota sanaa vastaan. Onneksi on naatit, mutta jää harmisti rellu kiinni kahdesta sanasta.
Nöyrä kiitosMuijalannummi ja tästä saat sen toisen puuttuvan.
Se oli sitten siinä, mutta en olisi saanut sanoja ilman apujaNöyrä kiitos
Jä ruotsiksi on sanan lopussaHei!
Empä olisi päässyt näinkään pitkälle ilman tätä lankaa... Tarvisi kyllä nyt lisävinkkiä
Lu19 ruudussa
me.. -> 9 pitkä
jä... -> 9 pitkä (aikasemmin oli jo maininta että on ruotsinkielinen mutta ei nyt vielä sillä saanu auki).
Kiitos etukäteen!