Mitä tänne kuuluu??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi peijpe!:love:
Koiran kanssa oon mennä touhottanu koko päivän.:coffee:
Ihanaa kun on lämmintä - taas voi vipeltää puolalastomana.:p

Ai siellä on sihauteltu.:D Mulle ei nyt tällä kertaa maistu, muuten oisin tullu kiskasee sun kaa vaikka vanhat kunnon palstakännit.:giggle:

Kohta lähetään ilta-ajelulle.:barefoot:

Piä kiva ilta ja ihanaa kevättä!!!:love:

Ps. Tosi ihana kuva, oot niin kaunis ja hienosti oot laittanu meikkiä!!!! Voi ku itekki osais. Oon kattonu juutuupista mutta en osaa siltikään.:LOL:
 
Moi peijpe!:love:
Koiran kanssa oon mennä touhottanu koko päivän.:coffee:
Ihanaa kun on lämmintä - taas voi vipeltää puolalastomana.:p

Ai siellä on sihauteltu.:D Mulle ei nyt tällä kertaa maistu, muuten oisin tullu kiskasee sun kaa vaikka vanhat kunnon palstakännit.:giggle:

Kohta lähetään ilta-ajelulle.:barefoot:

Piä kiva ilta ja ihanaa kevättä!!!:love:

Ps. Tosi ihana kuva, oot niin kaunis ja hienosti oot laittanu meikkiä!!!! Voi ku itekki osais. Oon kattonu juutuupista mutta en osaa siltikään.:LOL:
Mistä kolosta sinäkin taas ryömit esiin.
 
Moi peijpe!:love:
Koiran kanssa oon mennä touhottanu koko päivän.:coffee:
Ihanaa kun on lämmintä - taas voi vipeltää puolalastomana.:p

Ai siellä on sihauteltu.:D Mulle ei nyt tällä kertaa maistu, muuten oisin tullu kiskasee sun kaa vaikka vanhat kunnon palstakännit.:giggle:

Kohta lähetään ilta-ajelulle.:barefoot:

Piä kiva ilta ja ihanaa kevättä!!!:love:

Ps. Tosi ihana kuva, oot niin kaunis ja hienosti oot laittanu meikkiä!!!! Voi ku itekki osais. Oon kattonu juutuupista mutta en osaa siltikään.:LOL:

Moiiiiiois ollu kiva yhes ryypiskelläehkä sit joskus. Mä lähen sittenkin ulos ku jaksa kotonakaa olla ja kiitos kehuista, tykkään meikata
 

Yhteistyössä