Heippa. Entinen himotestaaja täällä hei! Himo ja hätä, testannu elämässäni varmasti rekkakuormallisen kaikenlaiSia testejä, kahdeksan raskautta, monta negakiertoa ja hoitoa ja kolme elävää lasta. Testasin aikanaan imettäessä yli puoli vuotta ilman menkkakiertoakaan
pääseekö kerhoon
Mut joo. Tuli mieleen.. ootteko te (kellä haamuilee ilman selvää plussaa ) testanneet samalla kokeeksi ovistikkua? Mä olen aikanaan imettäessä saanut (kierto ei edes toiminu enkä ollu raskaana) Lh piikin tikkuun ja samalla PC ja apteekin oma teki haamun joka näkyi kuivuessa punertavana ilman mitään kääntelyä. Sitten haamu katosi samalla ku ovistikku haaleni. En siis tod ollu raskaana eikä menkatkaan alkanu ku melkein 6kk sen jälkeen.. Normisti en todella ole saanut kumpaankaan testiin (PC tai apteekin oma) yhtään mitään ilman HCGtä tai tosiaan LH piikkiä.
Mietin vaan että osalla naisia loppukierrossa LH nousee ennen menkkoja, tämäkin vois joskus selittää miks moni saa ”roskishaamun” ja sit menkat alkaa (toki joskus voi olla raskaus joka menee kesken). Tää vois selittää myös sen et jos se r.testin viiva on iltapäivällä vahvempi ku aamupissasta jne. LH usein toimii just näin. Yöllä erittyy vähemmän.
Mut joo. Olen myös aikaisessa vaiheessa testannu raskauden ovistikulla. Se tummenee hieman samalla ku r.testi haamuaa ja sit menee aika nopeasti tummaksi kun r.testissä selvempi viiva.
Muoks. Nii ja PCO tekee monella vahvaa LH määrää koko kierron.
Mut höhliä ajatuksia täällä, tsemppiä kaikille!! Seuraan aina ajankuluksi