En ole koskaan istunut pallotuolissa, hienossa Eero Aarnion suunnittelemassa tuotteessa. Haluaisin!
Olen, mutta hummerin sakset kun saisi testattavaksi, niin kiitos!...
Mutta mä en ole maistanut ostereita. Sen aion vielä kokea!
Sillein että koivet ja korkkarit näkyy ulos?En ole koskaan istunut pallotuolissa, hienossa Eero Aarnion suunnittelemassa tuotteessa. Haluaisin!
Mä en oo istunu Jari Aarnion tuolissa. En haluaisikaan.En ole koskaan istunut pallotuolissa, hienossa Eero Aarnion suunnittelemassa tuotteessa. Haluaisin!
Kyllä ne aina löytää.Haluaisin kotiin sellaisen pallotuolin.
Aina kun ei kestäisi perheenjäseniä, voisi vain kierähtää seinään päin ja leikkiä, ettei ole paikalla
En minäkään, enkä aio maistaaMutta mä en ole maistanut ostereita.
Olet kai sä nilviäispizzaa syöny missä on ostereita?Mä olen. Ja imuroinut sellaisesta kissankarvoja ihan kyllästymiseen asti.
Mutta mä en ole maistanut ostereita. Sen aion vielä kokea!
Tykkääksää ostereista?Olet kai sä nilviäispizzaa syöny missä on ostereita?
En, mutta pitihän se kokeilla.Tykkääksää ostereista?
En, mutta pitihän se kokeilla.
Osterit lisäävät seksihaluja. Eli kannattaa kokeilla
Sen takia ei kannata kokeilla. Haluja on ilmankin sitä.Osterit lisäävät seksihaluja. Eli kannattaa kokeilla
Emmä mitään limasia nilviäisiä tarvitte sitä asiaa auttamaan, sitä paitsi eikös se koske miehiä?Osterit lisäävät seksihaluja. Eli kannattaa kokeilla
Niih, eikö se ole miehiä varten.Emmä mitään limasia nilviäisiä tarvitte sitä asiaa auttamaan, sitä paitsi eikös se koske miehiä?
Niin niin eli miks mun niitä limaklönttejä pitäis kokeilla?Niih, eikö se ole miehiä varten.
Osterit ovat tunnettu lemmenlääke. Syy ostereiden seksuaalisuutta aktivoivaan voimaan lienee sinkissä. Sinkki auttaa tuottamaan testosteronihormonia joka edesauttaa genitaalialueen terveyttä. Miehillä sinkki auttaa lisäämään sperman määrää ja naisilla sinkki auttaa erittämään liukastetta, joka puolestaan lisää seksuaalista mielihyvää.Emmä mitään limasia nilviäisiä tarvitte sitä asiaa auttamaan, sitä paitsi eikös se koske miehiä?