@Everly mä kyllä näen jotain mut valo tosiaan on huono. Itse otan kuvat liesituulettimen alla sekä salamalla että ilman..
Näyttää ihan selkeesti siltä että vahvistuu! saako kysyä oliko tuossa sun dpo9 tekemässä testissä selvästi nähtävissä punertavaa väriä ja teitkö sen ihan aamusta? Täällä mietin josko toi mun tikun viiva vois olla haamu lainen...näyttää ainakii aika samalta ja dpo vois ollakin just 8-9. Fingers crossed
Näyttää punertavalta haamulta!Moi! Täällä jälleen, tikkuja uittelemassa. Tein iltatestin, dpo 11 menossa, jos lasken oikein. Kaks kuvaa, sama testi toisessa avattuna. Mielipiteitä?
katso liitettä 6429 katso liitettä 6428
Kyllä minäkin punertavana tuon näkisinMoi! Täällä jälleen, tikkuja uittelemassa. Tein iltatestin, dpo 11 menossa, jos lasken oikein. Kaks kuvaa, sama testi toisessa avattuna. Mielipiteitä?
katso liitettä 6429 katso liitettä 6428
Pitäiskö pidättää neljä tuntia ja tehdä toinen apteekin ultra. Vai kannattaako? Jos nyt pystyy pidättään neljä tuntia. Vai pitäiskö huomisen aamuun odottaa tai parin päivän päästä tehdä uudestaan aamusta?@Minni-83 kyllähän tossakin näkyy punertavaa .
Juurikin näin, kuten kirjoitit! Mut mä sain molemmat sen puolentunnin sisällä. Että silleen..@stindepinde mitä niissä ohjeissa sanotaankaan? Eiks noi testit pidä just lukea tietyn ajan kuluessa eikä enää myöhemmin ?? Eli oikeaan tulokseen viittaa tässä tuo ekana luettu kuva/tulos?
(just minä himotestaaja niitä testejä oon kasan tehnyt)
Mulla kävi noitten rfsun herkkien kanssa aina niin että viiva vahvistui kun aikaa kului, kuitenkin menkat sieltä joka kerta tuli. Kunnes, yk 11 rfsun viiva katosi testiajan jälkeen vaikka muissa vahvistui nyt menossa rv 18+1 tsemppiä!!Moi ja kiitos kommenteista! Iltapäivätestin tein äsken ja tässä tulos. Ongelma ja iso sellainen on vaan se, että kun testi kuivuu, viiva häviää pois. Eikö se silloin merkitse negatiivista? Tämän kuvan otin heti viiden minuutin jälkeen, kuten ohjeessa sanotaan.
katso liitettä 6437 katso liitettä 6438