vierailija
Käytän niitä kesälläHanki pimennysverhot niin on aina pimeää.
Käytän niitä kesälläHanki pimennysverhot niin on aina pimeää.
Tänään menee 45t, ainakin.41 000 poks
Ei ketään järkevää ihmistä jaksa enää kiinnostaa.Luojan kiitos pysyvän talviajan takana ovat sentään teollisuus, yritykset, valtion virastot ja myös valtaosa paikan saaneista kansanedustajista. Talviajan valinneet ovat tällä hetkellä voitolla, niin eivät ole viitsineet käydä äänestämässä, mutta jos tuo höpöhöpöaloite pysyvästä kesäajasta saa tuulta alleen, alkaa varmaan talviajan kannattajat herätä. Kohta meillä on Suomen oma brexit.
Sitä mieltä olen itse ollut koko ajan.Ei ketään järkevää ihmistä jaksa enää kiinnostaa.
Monia alkaa vatvominen jo tympiä niin paljon, että pysyminen totutussa kellojen vaihtelussa alkaa kuulostaa houkuttelevalta.
Mitkä rapujuhlat ne muka on, jos on valoisaa? Rapujuhlissahan kuuluu lyhtyjen valaista pimeyttä. Tosi naurettava peruste kesäajalleKatri Utula varmaan ruuvaisi sen +3 kesäaikaan, niin ois loputtomat rapujuhlat...
Niimmuute. Totta puhutMitkä rapujuhlat ne muka on, jos on valoisaa? Rapujuhlissahan kuuluu lyhtyjen valaista pimeyttä. Tosi naurettava peruste kesäajalle
Ei saatana kellojen vaihtelua, se sekottaa pahiten rytmit. Mulle on edelleen oikeastaan se ja sama kumpaan päädytään, tuo ihme kesäaika uhma ja vänkäys vaan ärsyttää enemmän kun talviajan kannattajien perustelut.Ei ketään järkevää ihmistä jaksa enää kiinnostaa.
Monia alkaa vatvominen jo tympiä niin paljon, että pysyminen totutussa kellojen vaihtelussa alkaa kuulostaa houkuttelevalta.
Uhma ja vänkäysEi saatana kellojen vaihtelua, se sekottaa pahiten rytmit. Mulle on edelleen oikeastaan se ja sama kumpaan päädytään, tuo ihme kesäaika uhma ja vänkäys vaan ärsyttää enemmän kun talviajan kannattajien perustelut.
Ahaa, eli eri mieltä oleminen on uhmaa ja vänkäystä. Kyllä mullekin on ihan sama kumpaan päädytään, kunhan se on kesäaika.Ei saatana kellojen vaihtelua, se sekottaa pahiten rytmit. Mulle on edelleen oikeastaan se ja sama kumpaan päädytään, tuo ihme kesäaika uhma ja vänkäys vaan ärsyttää enemmän kun talviajan kannattajien perustelut.
talviajan aloite ei ole oikein ottanut tuulta alleenNo johan on, eikö kukaan enää jaksa vängätä.. Pliis, keksikää nyt joku jotain vänkäkänkää, että saan päivän naurut.
Ulkona on nyt se työajan jälkeinen valoinen aika!!! Mene pihatöihin tai lenkille siitä nauttimaan. Ei sitä saa tuhlata netissä roikkumalla, koska silloinhan voisi yhtä hyvin olla pimeäätalviajan aloite ei ole oikein ottanut tuulta alleen
Oon lomalla. Ei siellä ulkona koko päivää jaksaUlkona on nyt se työajan jälkeinen valoinen aika!!! Mene pihatöihin tai lenkille siitä nauttimaan. Ei sitä saa tuhlata netissä roikkumalla, koska silloinhan voisi yhtä hyvin olla pimeää
No niinpä! Ihan sama, laskeeko aurinko tuntia aiemmin vai myöhemmin, kyllä siellä ulkona kerkeää ollaOon lomalla. Ei siellä ulkona koko päivää jaksa
Ei ehdi kerta!No niinpä! Ihan sama, laskeeko aurinko tuntia aiemmin vai myöhemmin, kyllä siellä ulkona kerkeää olla
Ei pimeässä kannata olla ruudulla. Sininen valo aktivoi aivoja ja estää melatoniinin tuotannon. Tulee uniongelmia.Ulkona on nyt se työajan jälkeinen valoinen aika!!! Mene pihatöihin tai lenkille siitä nauttimaan. Ei sitä saa tuhlata netissä roikkumalla, koska silloinhan voisi yhtä hyvin olla pimeää
Ei jos olet töissä päivän.No niinpä! Ihan sama, laskeeko aurinko tuntia aiemmin vai myöhemmin, kyllä siellä ulkona kerkeää olla
Mahtavaa, johon ne pimeäfanit intaantuivat.talviajan aloite ei ole oikein ottanut tuulta alleen