Joo mä en muuta odottanut sieltä kun päästä lehteen
? Just odotin milloin ne ilta sanomat tulee! Ei tsiisus! Mä olen itse Tampereella nytkin, enkä mitään muuta odottanut kun tulla piipahtaa ja huuta 90 luvun mukit. Jos olisin halunnut olla tyrkky tekisin sen edes silloin kun olisin laihtunut eikä kaksoisleukaa olisi roikkunut ja tukkaa kunnossa. Vielä tiedoksi että mun takki pikkasen poltettu takana siksi se on käytössä töissä ja näytän hyper lihavalta kun bumbag takin sisällä, siellä oli pirun kuuma. Kun menen Helsinkiin muualle kuin huutokauppoihin tai töihin laitan sentään edes pidennykset, kun inhoan lyhyt tukkaa, paitsi ai että kuinka se on töissä mukavaa, eikä tarvi mitään tehdä vain herätä ja mennä
. Mua enemmän näiden muumimukien haloo naurattaa, only in Finland. No mutta toisaalta saa naurut kun tätä jaksetaan uutisoida, ehkä se myös tarkoittaa että kaikki asiat täällä on kunnossa. P. S ja mua tunnistettu myös pitkien hiusten kanssa, hauskin että selfit oli otettu
, nämä LV lasit mä rakastan istuvuuden takia. Sekä kun ne aina mun autossa
, pitääkö mun vielä selittää minkälaiset esim alushousut juuri nyt päällä tai miks aina samat mustat lenkkarit kans, nekin LV prkle mutta ainoat mukavat töissä ja pilattu jo.