Mä testaan huomen ton pc:n ja ton one stepin.. cb:n jätän keskiviikolle..Pahoittelut @janskusdff
@Päppyrä @hitvetti Jospa huomenna molemmilla näkyisi jotain enemmän. Mä oo Huonoin katsomaan mitään testejä
Voi @Tingeli
Mä testaan huomen ton pc:n ja ton one stepin.. cb:n jätän keskiviikolle..Pahoittelut @janskusdff
@Päppyrä @hitvetti Jospa huomenna molemmilla näkyisi jotain enemmän. Mä oo Huonoin katsomaan mitään testejä
Voi @Tingeli
Puikos ja one stepis näkyy edelleen rfsu kuivu kasaan. Ja kuvat otettu jo siis ennen testi ajan päättymistä. Ensi vuoden ketjun on oltava jo teidän ketju @Wintersun mä pidän peukkuja ja toivon kyllä kovasti teidän puolesta toki myös muiden pitkään yrittäneiden@hitvetti kyllä näkyy. Siinä puikoss aja onestepissa ainakin! Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista!
Menkat selkeesti tekee tuloaan. Dpo 5 nyt. Aina ajoissa alkaa se pms alakulo siis. Kun huomaan taas ajattelevani sitä, että kun aiemmin vuosia sitten olin täällä aktiivisena pari vuotta. Pari - kolme ketjua tuli käytyä läpi. Ja nyt huomaan että vuosi meni taas tässäkin. No, ensi ketjun täytyy olla sellainen mistä pääsen poistumaan plussanneisiin! Pakko olla!
Tsemppiä vielä tän vuoden vauvaa odottaville!
Oi jännä tilanne sinulla, onnea löytyneestä sykkeestä.@Tingeli mun ystävä kävi gynellä kun kierto viivästyi tosi paljon ja raskaustestit näytti negaa. Ultrassa löytyikin lähes 10 viikkoinen sikiö josta syntyi ihan terve vauva. Mä toivoisin että sulle kävis näin myös jos ei kierrot aiemmin oo tälleen heitelly.
Kiitos kai se on uskottavaNyt on kyllä niin selkeetä viivaa onnea
Mun laskujen ja laskureiden mukaan 26.12 nyt menkoista laskettuna 3+6Ehti laskettu aika vielä tälle vuodelle?