V
vierailija
Vieras
Siis vihreille huono ja Helsingille hyvä tulos. Ok.
Ei vaan Helsingille hyvä tulos (rautalankaa...)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis vihreille huono ja Helsingille hyvä tulos. Ok.
Ja vihreille huono. Ok.Ei vaan Helsingille hyvä tulos (rautalankaa...)
Ja vihreille huono. Ok.
Panitteko muuten merkille että vihreillä ei ole yhtään miestä uudessa eduskunnassa?
Onhan mutta naiset enemmistönä. Onko sulla jotakin naisia vastaan? Naisia saatiin eduskuntaan muutenkin lisää.
Pirkka-Pekka Petelius, Pekka Haavisto ja Atte Harjanne ovat ainakin nimensä perusteella miehiä...No ketä miehiä siellä muka on? Ja ei mulla mitään naisia vastaan ole, halusin vaan alleviivata että viimeistään nyt Vihreistä on virallisesti tullut naisten puolue.
Samaa voisi sanoa esimerkiksi Hakkaraisesta.
Pirkka-Pekka Petelius, Pekka Haavisto ja Atte Harjanne ovat ainakin nimensä perusteella miehiä...
No ketä miehiä siellä muka on? Ja ei mulla mitään naisia vastaan ole, halusin vaan alleviivata että viimeistään nyt Vihreistä on virallisesti tullut naisten puolue.
Pirkka-Pekka Petelius, Pekka Haavisto ja Atte Harjanne ovat ainakin nimensä perusteella miehiä...
eikö nuo kaikki ole jotain homppeleita?
Koska nuoret, koulutetut naiset joita siellä on, on otollista kohdetta nyyhkyhempeilylle.
Koulutus jees, mutt nuori ja nainen tietää lähes aina että järki ja kokemus heitetään romukoppaan.
Kuullaanko totuus hieman vanhemman naisen suusta?![]()
Paljastavat kannattavansa idioottia junttia, joka luulee olevansa lain yläpuolella...Tottakai voisi. Minä kuitenkin veikkaisin, että Hakkaraista äänestäneet tietävät tasan tarkkaan mitä tekeävät![]()
www.verkkouutiset.fi
www.verkkouutiset.fi
Olen boomeri ja sain tänään kylmää kyytiä ko. nimimerkiltä.Kuullaanko totuus hieman vanhemman naisen suusta?
ohhohPanitteko muuten merkille että vihreillä ei ole yhtään miestä uudessa eduskunnassa?
Koska sähköä saa töpselistä ja maitoa kaupasta.Tämä minua on aina ihmetyttänyt. Vihreät eivät ole niin suosittuja edes Uudellamaalla, mutta todella suosittuja Helsingissä.
Kaikkein innokkaimmat luonnon ystävät asuvat kaikkein suurimmassa kaupungissa ja haluavat määrätä ja päättää nimenomaan Helsingin ulkopuolella tapahtuvista asioista.
Tulevana talvena voi käydä niin ettei sitä sähköä saa töpselistä...Koska sähköä saa töpselistä ja maitoa kaupasta.
Kaikki aikanaan. Sain luettua Yläluokka-kirjan loppuun.Tulevana talvena voi käydä niin ettei sitä sähköä saa töpselistä...
Kaikki aikanaan. Sain luettua Yläluokka-kirjan loppuun.
Kirjailija sanoi ettei mielellään lue netin keskustelupalstoja ajanpuutteen ja mielenterveytensä vuoksi.
Hän siteeraa kirjassaan Demi-lehden keskusteluja vuodelta 2012.
Käytän vain kauramaitoa. Sitäkin ilman tulen toimeen. Muutaman tunnin sähkökatkokset tekevät vain hyvää ja tuskin haittaavat elämääni millään tavalla.
Bobona (opin termin lukemastani kirjasta) mietin jo ensi kevään eduskuntavaaleja.
Toivottavasti kevät on kaikilla toivoa täynnä. Monesta kurjuudesta ollaan jo selvitty ja
tulevaisuus näyttää valoisalta.
Tämä viestiketju on aloitettu vuonna 2019. Silloin en vielä tiennyt tämän palstan olemassaolosta. Demi ja Anna laukkauttivat palstansa.
Toivottavasti kukaan minua järkevämpi ei tuhlaa aikaansa joutavilla nettipalstoilla joihin tämäkin palsta kuuluu.